DAGENS BÄSTA=)

kimjannson:villig?
copyme: huh?
kimjansson: kåt?
kimjansson: visa din kropp om du fåt nått?
copyme: haha, gå å gör ngt vetiigt å käka äpplen eller ngt ist..

*TYST*

haha, fan va dryga å äckligt urblåsta kåta fucking fjortiskillar det finns på lunar.. dom kommer nog inte få något på nåra år till iaf, så desperata som dom är.. MWAHAHA!!

LINN RULEZ=) YEAH;) I DOO=)
snart ska jag ut med lilla Lucia å promenixa:P:D
bra dag idag, köpt nytt linne som e skithett=) fan va läckert det är..
så blev ja sugen att köpa en hatt till ica i födelsedags present, men hon fyller i sepmtember, me de stog verkligen ica på den.. hehe:D
sedan fick man hyra en gratis film på videmix även fast ja tacka nej 300 ggr ,men ja hade inget val, han tjata så skrev han in det på mig så aja, de fick va,, jag blev glad iaf.D haha.. snällt snällt^^

haha, LUcia. kollaste katten istan:P satte på TV:n själv å började kolla.. haha, fan va grymmt ball hon e..

nu väntar ja på rickard, undrar om han kommer hem någurlunda idag, såg att han hade tatt sin bil som inte startar.. hmm? ?aja han ska iaf få sitt påskägg med 2 kg godis i som ja ska äta upp typ.. ska nog laga tacos åt ioss ikväll å kolla klart på filmen som inte gick å kolla på igår.. aja..
snacka om att vara på bra humör idag alltså:D:D å imån drar jag till MAllorca.. wiie=) kommer sakna dej älskling!♥

TJENA MOSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0