Linn bist här=)

♥Nu är Linn på bra humör, trött, men ändå på bra humör.. inte för att något speciellt hänt, men ändå.
Idag är jag trött, sov hos rickard inatt, hade sovmorgon idag så, men tyvärr väckte Lucia mig 7.15 så jag fick inte sova speciellt länge ändå.
Jag fick frukost på sängen av rickard, iofs bad jag om det, men det var snällt iaf.
Igår lagade jag världens maffigaste sallad till mig och rickard, vi orkade inte speciellt mycket av den, vi kollade på film också, den var konstig och jag var helst sjukt trött så jag sov lite diskret sådär under nästan hela filmen, rickard somnade i slutet sa han.
vad har vi hittat på i helgen då? vi har kickat boll, vart nere i nere i stan å käkat glass,mums mums..i lördags var vi i ullared å handla massa bra saker.
 i söndags var vi ute å brumma bil, käka mjukglass å hjälpte mamma i trädgården.. haha
igår åkte jag då till honom igen jaa, å blabla.
vi har kollat på saw-filmerna nu med, och jag måste säga att den 3:dje va värst alltså.. haha, den va lite läskig sådär..
NU börjar jag känna att jag måste leka med Ica snart med.. å så ska jag grilla med sanny, robin å rickard. när vi nu hinenr det. just nu vill jag bara va, å finnas med rickard tills jag åker, kommer bli lite knivigt med tanke på hans arbetstider. men vi ska försöka.
får ju ses sen ananrs då bara. men de e tråkigt att vara utan varann med.
Kultkalas denna vecka i skolan med, mkt mkt människor, och jag nappade på rickards tips i morse och somna i skolan ,typsikt mig, hade bara svårt att vara vaken.. haha♥

JAG ÄR GUSSILAGO!!
GUSSILAGO TYCKER OM TUSSILAGO EN MASSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0