Linn, Dagens;)

Dagens klädsel: serveringskläder
Dagens accesoarer: örhängen, ring å halsband från Ica
Dagens frill: Upsatt bakåtslick
Dagens bästa:  Fick vara hovmästare
och sämsta: fick inte servera
Dagens köp: negerboll
Dagens roliga: serveringen
Dagens tråkiga: vänta på mamma
Dagens sysselsättning: duka bord
Dagens längtan: tills imån efter Rickard
Dagens låt: Mika-Grace Kelly
Dagens humör: trött, men glad
Bara Dagens: "pyttipanna"

ska försöka få upp bloggen från mallorca med, med de känns lite tight just nu, men jag jobbar på det, men de gör inget för jag ska på semester.. haha..

nee, får gå å nana snart, e trött, å imån e de eng- nationella..
får prat med rickard innan jag somnar med så får se om han kommer å hämtar mig imån.. HOPPAS HOPPAS=)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0