Linn=)

Senaste
Låt du hörde: Air Supply- Im all out of love
Film du såg: The Twxas Chainsaw Massacre
Mat du åt: frukost, macka å oboy
Kram: Idag med rickard
Puss: idag med faktiskt
Fest: jadu, bra fråga.
Känslan: Känns bra nu, slö.
Ilska: nesch;)
Resa utomlands: Kom hem från mallorca för1 vecka sen typ.
Glädje: De som står vid en sida=)
Dröm: Nåt knepigt med msn.
Boken du läste: Älskade Mikael
Personen du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: 133
Gången du åt en 7-eleven korv: har nog inte ätit korv där. haha
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: inatt
Saken du köpte: chipspåse typ..


FAVORIT
Favorit Sak: måste nog va mobilen
Favorit Minne: Spanien andra gången
Favorit Mat: pommes å hamburgare
Favorit Doft: lukten på sommarn, och luktern på den man tkr om :)
Favorit Ämne: Köket är kul.
Favorit Tid: Sommaren
Favorit Lag: Elfsborg
Favorit Person: Får man bra ta en?
Favorit Namn: Liam, Noah, Nellie
Favorit Plats: där man känner sig trygg, hos dom man tkr om =)
Favorit Tvprogram: Vänner, That 70s show
Favorit Bok: nedu.
Favorit Låt: hm, vet faktist inte.
Favorit Ålder: inte blekaste
Favorit Tidning: cosmopolitan
Favorit Lärare: BO!
Favorit Hemlighet: ska man säga de här då eller?
Favorit Dryck: cocacola =)
Favorit Stad: varberg, Borås
Favorit Kläder: mjukiskläder =)
Favorit Sko: Mina nya e goa, å converse

DAGENS
Dagens känsla : happyhappy! mkt bra humör =)

Dagens saknad 1 : Rickard

Dagens saknad 2 :  sommarlov
Dagen pinsamma : nedu?

Dagens roligaste : Att vakna jämnte Rickard.

Dagen tråkigaste : Att han lämna mig.

Dagens se fram emot : hm, Onsdag? tacos=)

Dagens glömma bort : Vill glömma mitt huvve:P

Dagens vill ha  : ny mob.

Dagens vill ha bort : ?

Dagens musik : Dinseylåtar=)

Dagens sovplats : min säng hos pappa

Dagens bästis : Ica=)
Dagens älskling : Rickard♥
Dagens favorit: "det gör inget, jag ska på semester"
Dagens favorit : Dagens bästa : musik!


I helgen har jag jobbat, sedan har det bara vart massa massa kulkul mys med Rickard, vi har mest kikat film, bowlat å bara njutigt av varann=) härligt, inte långt kvar innan vi åker nu, det kommer verkligen bli underbart:D

PEACE v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0