Linn

idag har jag städat å bakat lite här hemma..eller först vakna ja upp jämnte honey i morse, de måste ju va de bästa.. sedan åkte vi till donkan å käka frukost, mums=)
sedan fick ja åka hem, för morsan vanliga elände, å skrik, alltså, ja orkar snart inte med henne mer, jag blir så otroligt trött på henne.
aja, har städat, diskat, å bakat å massa, hanna har ju fyllt å med så de va kalas idag..

igår jobbade jag i köket,  från 14-22 så va hemma lite innan 23, men va inte trött, så kolla de på tjenare kungen med rickard å så va vi nyttiga.. kors itaket alltså=P

imån börjar jag 7 och slutar 15, sedan vet ja inte va ja ska göra,om rickrd ska grilla med alex å dom ,eller omj a ksa till honom, eller om han kanske vill komma hit. men de får vi se sen, ska ringa sedan.

å på valborg vet jainte va ja ska göra, antingen vbg, eller grilla med sanny, eller spox å hans vänner, eller bara va hemma å dega, eller va med nilla å jojjo i skogen, jag harinte den bleakste alltså.. usch, jag gillar inte det här,jag vill att rickard inte ska jobba då så han åtminstone kunde hängt på, de blir ju itne lika kul utan honom. känns trist faktiskt, sitter å ber att han ska få ledigt så han kan få vara med mig istället.
menmen  så kan det vara, får fundera på detta ett tag, har ont i huvvet nu, får väl sova snart, så jag orkar upp i morgon..
 
Älskar min Rickard mest på hela jorden♥

Linn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0