Big girl dont cry?

det gör dom visst! Lyssnar mkt på den låten de senaste dagarna. Mmm, me like!

Igår hade jag håltimme i 4 ½ timme vilket vi ska ha varje torsdag. Jag och jojjo åkte in till Kinna, cpa runt där, fick ryck, köpte nya mobil telefoner. Walkman blev de för båda men olika modeller. För mig blev det en w850i. är glad över mitt val, inget som jag tänkt ut innan nämligen.

Var på donkan med jojjo, jocke, andreas, HD å ludde. det var minnsan kul, dom är roliga dom där små filuerna.

När grabbarna skulle tillbax till skolan så hade ludde inte ätit upp sin glass och dom skulle åka buss. Vi sa till han att han förmodligen inte fick äta glassen på bussen. då svarar ludde surt å envis; Vill jag äta min glass på bussen SÅ ÄTER JAG MIN GLASS PÅ BUSSEN!

haha så klockren! Sedan tog han jackan över glassen i handen och gick på "rätt" buss.
Jag och jojjo sa hejdå och promenera uppåt mot byn, då kommer bussen med grabbarna grus, men gissa? haha dom hade gått på fel buss. Så jag och jojjo stod och asgarva åt dessa korkade gossar! jag antar att dom kom sent till lektionen.


Var på banken igår med, fixade ett nytt kort, överföra pengar å lite sån skit. Skulle gått till körskolan men glömde såklart linssakerna hemma, gosch jag blir tokig! Tror inte det är meningen att jag ska få ta körkort, jag tror på ödet, jag tror jag kommer köra ihjäl mig eller nåt. nej usch!

idag har jag haft en lång skön sovmorgon som jag tyvärr inte njöt av eftersom ja vakna när alla andra stack till skolan och jobbet och kunde inte somna om:/
Tråkiga lektioner i skolan oxå.

Men sen träffa jag sanny och pallis. yääy. fick skjuts till kinna så ja kunde ta bussen hem sen, sedan har de inte hänt ett skit.
inte mer än att yxmördarn klia sig i rumpan idag eller så. Jättekul.. HA HA!

sitter å väntar på att robin ska ringa, får se om de blir nåt lekande för oss idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0