God morgon alla glada

Somnade ganska sent igår, men helt okej med tanke på att idag är sista dagen på sommarlovet, buhu, det känns sorgligt faktiskt. Fast kul samtidigt med. inte att träffa alla för de ser ja verkligen inte fram emot, men många:)

Nu är det bestämt att jag och sanny ska ha 2 barngrupper varje torsdag och ha gympa med, verkligen kul ska det bli. ska åka på en kurs i borås i september, sen är det bara att sätta igång, ska bli skönt att ha nåt att sysselsätta sig med på dagarna.

Skulle egentligen behövt åka in till Kinna idag, men orkar fan inte det, behöver köpa nya jeans, gå till körskolan och kolla ögonen, gå till banken och fixa lite saker, det var säkert nåt mer, men det har jag glömt.

Glömde till och med Robin igår, och jag skäms, jätte lågt av mig att inte ringa, jag vet.

Hade kalas igår med, Peter fyller år snart, vet inte när men snart nån dag. hur som helt, otroligt tråkig fakta faktistk.

Nån som jag verkligen ser fram emot att träffa igen är yxmördarn, ska bli kul att se vad han har för kul för sig denna terminen. hmm, hoppas att tripp trapp trull ska kunna krossa han även denna terminen, vi är ju den perfekta trion.

Nu har jag bestämt hur jag ska inreda min friggebod, lite tidigt kanske, men bra att va förberedd, ska köpa ny säng å lite sånt, hyllor och en spegel:)

Måste dra ut snart och klippa gräset, sen ska ja tjata på krille med:D hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0