Helgen*

först vill jag bara säga att jag harvärldens underbaraste ex. du står alltid vid min sida och stöttar och det är jag glad över:) tycker om dej obeskrivligt mycket, underbara du. jag hoppas att du kommer fortsätta stå vid min sida som du gjort i över ett år nu. DuochJag<3

I fredags kom robin hem till mig på kvällen och hälsade på, det var trevligt, gjorde dock ingenting, satt i sängen och tjata bara. men jag var så trött så jag skickade hem honom så jag skulle få sova, trodde jag. först ringde jonatan, han har ju flyttat till umeå nu, men han verka trivas där. sedan ringde daniel, hanv ar på väg hem från jobbet.. haha, och sen ringde rickard mig när han kom hem från krogen. prata med honom i säkert en timme. Han hade tappat bort Lucia med så fick leta efter henne över allt men hittade henne inte, men hon bara busa och låg under sängen å skratta åt rickard.. hihi våran söta buskatt.

I lördags gjorde jag inget på hela dagen mer än att slappa, var ju ensam hemma så. brukar bli så då. vid 9 kom tommy krille å ica och hämta mig så åkte vi till varberg å hade det trevligt. martin var här när vi kom å sen så kom pokerproffset oxå. haha^^

Jag och ica skulle leka i titthålet men de blev aldrig så för ja träffa några trevliga grabbar i trapphuset så jag följde med dom upp istället och tog en öl med dom. haha:D dom skulle ta en taxi in till stan sen. men det var trevligt:)

har vart uppe hela natten, inget sovande här inte. tommy körde ica till jobbet i morse så ja hängde på. hihi. fast nu sover ta mig tusan allihopa.. haha utan jag.. trötta är dom..

sitter å väntar på att mitt tåg ska gå hem men de g¨r ju typ inte förräns vid 4 eller 5. haha.

men nej orka^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0