I need this!

Vet att jag verkligen inte är sveriges största bloggare men nu behöver jag verkligen skriva av mig känner jag, jag är så arg! Arg på mig själv men också för att alla ska lägga sig i hela jävla tiden!

Det här är inte lätt, framför allt inte mig som får ta all skit från alla hela tiden som om jag var nåt jävla plank man bara kan kasta all skit på hela tiden, men nu är jag fan trött på det.

Jag kan vara en stark person, som kan säga ifrån när jag behöver det och vill, men jag kan också vara den tysta konflikt rädda lilla Linn som inte säger ett pip för att jag är rädd att hamna i trubbel. Men nu är jag fan trött på det och nu får de fan i mig ta att hända något! Jag vill inte göra någon ledsen i detta, och den enda som blir ledsen nu, eller ledsen blir jag inte men jag är så otroligt sur att jag bara inte kan göra va som är bäst för mig för att jag inte vill såra någon annan. Men nu räcker det, jag tänker inte sitta här och låtsas mer, jag tänker inte låtsas som om allt är bra när det inte är det, när jag har pratat med både Krille och Freddy har dom sagt att jag ska göra det som är bäst för mig så jag mår bra, tyvärr har jag inte gjort det, men nu tänker jag göra det, nu kommer det hända nåt!

Jag har just brytit upp efter ett långt förhållande, det har inte vart lätt, inte för någon, men jag har lyft mig upp, hållt mig stadigt på mina 2 fötter som jag vet att jag kan och ska göra. det tänker jag även göra denna gången, va fan ska ja bry mig så mkt om allt skitsnack för? det är ju inte alls mitt problem, men om du vill va så korkad och tro på allt, och sen sitta å trycka massa skit i fejjan på mig när du egentligen inte ens vet ett skit? om du vill falla så lågt och klandra massa saker på mig när du egentligen är hundra gånger värre själv? va fan ska jag bry mig då för? det enda som är synd är att du måste sprida skiten vidare och sabba, inte bara för mig utan även för din kompis. tråkigt att veta hur lågt sjunken en människa kan vara.

Och just nu känner jag såhär, vilket jag också gjort ett tag, jag vill göra vad jag vill, slippa tänka, släppa loss, göra vad jag vill utan att tänka, för jag orkar inte det med, jag har tappat koncentrationen helt. kan hända att jag låter ego, eller kanske till och med är det, men vet ni vad? I dont give a shit!
Jag skiter i om allt går åt helvete, jag skiter i allt helt ärligt, jag orkar inte bry mig, inte låtsas vara så perfekt som itne gör nåt fel, för hell yeah, nu tänker ja fan göra allt man inte får! Om ja så får livstids fängelse, jag skiter i det, jag bryr mig inte, inte att jag ska ut å mörda nån, men ja ska göra först å tänka sen, de va länge sen ja gjorde det, och mitt liv på den tiden va spännande mitt liv nu? tråkigt! booring.

Jag ska som sagt bara leva livet, göra vad jag känner för, skita i alla andra för de orkar jag inte nu. Mina närmsta vänner vet ja kommer finnas där, för såklart kommer inte nån skit gå ut över dom. Dom kommer stå vid min sida som de alltid gjort. de tvivlar jag inte på för en sekund.

Det första jag ska göra när jag är klar med denna bloggen är att reda ut en del saker, i första hand med 2 personer, sen får de bli som de blir.

Detta är mitt liv, låt mig leva det som jag själv vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter skit bra Linn! Jag brinner får dej som alltid! Gör det som får dej att må bra, jag tror verkligen att du behöver det!
Pussas

2007-08-20 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0