I skogen!

Idag har vi vart ute i skogen men klassen, vart ganska kul faktsikt, lekt å så, fast jag var  helt slutkörd när jakom hem, fick springa till bussen, å svetten bara rann. haha, jag kan ju vara lite stolt så där;) Träffa adadm på bussen med så vi prata lite, kul faktiskt.
Men nu är jag hemma igen iaf.

Igår skulle jag bloggad men han tyvärr inte det. Började skolan, hade helt okej schema förutom på torsdagar, eller en stor håltimma på 4 timmar eller så. Men fördriva tid är vi väl inte speciellt dåliga på direkt.

Efter skolan åkte jag och jojjo in till Kinna och fixade en del saker innan vi åkte vidare till Borås. Hon skulle träffa Rickard och jag skulle ut till David och Lina. I slutändan blev det väl ändå att vi alla umgicks, en stund iallafall, käkade pizza och så innan rickard körde oss till bussen, men jag och jojjo missade den för att vi skulloe kolla på davids porrfilm.. HAHA.. så åkte hem till rickard en sväng och hälsade på Lucia.. ohh, de va mysigt, saknat min lilla buse så:)
Sedan körde rickard hem oss, stannade hemma hos jojjo en stund så jag fick säga hej till familjen Nilsson och min blivande make, honom har man saknat ju:) träffas inte i skolan länge:(

När vi kom hem till så åkte rickard nästan direkt men ja ringde och bad han komma tillbaka, var ledsen ju:( Men de ordnade sig, fina lilla pojke.

Sedan har jag nilla och jojjo fått hedersuppdrag av lärarna på skolan, vi ska nämligen få åka till Göteborg på svenska mässan och servera mat!! man kan tänka sig vad roligt:) vi är dom endå på hela skolan som ska dit. Gud va kul, de kommer va massa italienare och sånt där, dom är ju sååå snygga;) en del iaf:)

Men nu ska jag nog hoppa i duschen och så, luktar inte så gott efter en svettig dag ute i skogen.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Ja det har varit jävla bra första dagar! Å dumma David som ska kolla på porr, när vi måste me bussen :D ;P

2007-08-24 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0