Nerläggning av blogg?

Jag funderade ett tag på att lägga ner bloggen eftersom att jag och rickard inte är ihop längre, men jag funderade ett tag, men jag tror jag skiter i det, för antingen får jag då starta en ny och de känner jag inte alls för. Sedan tycker jag också att jag och rickard har så pass mkt tid kvar till varann när vi träffas och umgås, och pratar om allt, så jag låter denna vara kvar, som ett minne, efter året vi haft tillsammansJ Vi har många minnen tillsammans och har gått igenom en hel del med, så de känns skönt att ha kvar honom vid min sida som en god vän.

Nu har jag nyss kommit hem från rickard faktiskt, åkte till honom igår både för att träffa honom men såklart lilla lucia. Vi åkte och handlade och hyrde film. Det fick bli corn fileer och potatisbollar med grekisk sallad som vi laga till med nån hemma bygd sås. GottJ


Kollade även på Parfym eller va den hette, Mr Bean på semster och exorcisten, begynnelsen.

Låg mest å snacka tills vi somna, egentligen var de meningen att rickard skulle kört hem mig, men orkade inte. Och vid 4 ringda David, han ville ha skjuts till akuten för Johan hade skadat handen och blödde som fan, så rickard åkte då och kom inte hem förräns vid halv 12, Dumma sjukhus alltså. Åkte och käka på donkan och nu sitter jag här hemma nyduschad och fräsch.


Har vart i vargberg dom 2 senaste veckorna typ, haft kul som fan, har vart skönt och inte tänka på rickard då heller.

Vart ute och härjat, hälsat på hos tommy och krille, ica i stugan, hade lite porrfest där alltJ hihi.

Träffat Freddy med. Och hittat världens sötaste kille på kvantum, såg han där en gång för ett tag sen så skulle ica dit så kolla vi om han jobbade och de gjorde han, visade sig också att han va läjsing och att jonas kände honom, så jag fick hans nummer.


Har även bestämt ned Johan att jag och ica ska komma och hälsa på honom i Ed, han har en egen lägenhet med några polare nu det set vi fram emotJ PARTY PARTY!


Hm, Jonatan hade också planer med att komma ner och hälsa på. Det får han gärna.

Sedan får vi ju inte glömma johan och teddy, vi får ju köra en favorit i repris sedan förra året;)


Nu är ju detta sommarlovet så gott som över, fy bubblan alltså. Mitt näst sista, sen slutar jag skolan. Kan ju sammanfatta sommaren såhär, trög start och nu på slutet känns de som att tiden inte räcke till till allt man vill göra. Men de ordnar sig.


Nu så är de väl så gott som bestämt att ja ska flytta ut till en egen friggebod efter jul och nyår, värsta skönt ju, slippa alla! Jag har redan bestämt hur den ska va inredd och att de ska va en veranda med min lilla grill och utemöbler och blommor. Sedan tänkte ja köpa en bärbar data, men de får bli efter jul när som rear ut dom och så, behöver ju inte någon direkt innan heller så. Jonatan skulle hjälpa mig att kolla, jag vet ju inte så speciellt mkt, men ska då även försöka fixa trådlöst bredband. Får väl sätta upp hyllor och sånt som jag kan ha cd-spelaren på, men de kommer bli så skönt att bara rensa ur all skit ur mitt rum och få ordning på allt.


Men nu får de fan i mig vara nog av denna blogg!

Kolla även in min bilddagbok, kommer att lägga upp bilder från VBG;P
www.copyme.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0