Tripp Trapp Trull*

Det är vi det. Linn, Nilla och Jojjo. idag har vi vart i köket då:) eller serveringen. vi har städat och dukat fram mat och sånt:) Dessutom har vi vart i källaren och hälsat på hos yxmördarn, tyvärr var inte han hemma utan bara hans fru, så vi hälsade på henne iställt, jag smygklämde till och med lite grovt på hennes bröst, det gillade hon:)

John och Oskar hällde ut flera liter öl:P haha, dom var för gamla ju.

dagen var lyckad, mkt flum, men kul, vi jobbade på bra i serveringen ju:) har iofs inte mått så bra idag, men har har försökt att hålla humöret uppe ändå, och det har väl gott väldigt bra trots allt:)

igår ringde daniel med. mm:) det var mysigt, pratade i över 1 timme tills jag nästan somna så vi blev illa tvugna att lägga på. min lilla myspojke=) han skulle köpa en barbara idag som han skulle döpa till Linn. haha udnra hur det gick med det. han välde nog sitt ex istället.dom skulle träffas idag:)

Rickard skulle kommit hit igår, men det blev aldrig så för att han spela wow så när ja var klar ville jag inte längre.
Men han ska komma hit idag istället efter jobbet:) Mys, synd att han slutar 22 bara.
Imån så ska han hjälpa mig med pluggandet, sen ska vi dra å bowla, har ju 4½ timmes håltimme när ja e klart efter det ska vi åka hem till Rickard och fira Lucia. hon fyller ju 1 år imån:) kuligt:)

Och på fredag blir det fest:) ska ut i skogen å festa. haha nej men ärligt. ska hem till nån och förfesta. eller jag ica, robin och joakim som jag vet, sen skulle ju 2 kompisar till dom med som ja inte vet vilka det är, men det löser sig. kommer blir kul, eftersom ica inte fick åka först:/  men nu blev det ju inte så:) kommer bli toppen:)

klart för idag, nu får fan rickard komma snart;) haha

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Je, jag vet att du inte mådde så jätte bra, men du höll humöret uppe som fan ändå :D Å det va riktigt kul! :D

2007-08-30 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0