usch!

Jag känner mig så otroligt dum nu. Jag ångrar mig, samtidigt inte. Allt har vart konstigt, från hela första början, och det här kunde väl inte slutat bra ändå? Det jag är mest ledsen över är hur jag kunde göra så mot min kompis. Även om hon är en mycket bra kompis som inte skyller på mig för nåt, så är jag ändå ledsen, allt känns så dumt.

Vad var det jag inte kunde se? Dom senaste veckorna? Vad var de som var så svårt att fatta? Att allt bara var en lek? Det var ju det, egentligen om man ser det nu, och du sa de till mig hela tiden. Hur ska jag då kunna tro nåt annat. Jag bad dej ta de lugnt för mig skull, de gjorde du, du förstod. Du tänkte själv.

Egentligen känns det som man visste att detta skulle hända, att nån skulle få ett slag i ansiktet, tjaa, alla fick väl de på ett eller annat sätt, fast olika hårt. Men de som gör mest ont är att de va min kompis som fick ta den värsta smällen, pga. mig..

Men hon visar att hon kan, hon klarar sig, ingen ska kunna sabba för henne, ingen ska kunna sabba för oss. Du är min kompis, vi har växt upp ihop med varann, vi har stått vid varandras sida i vårt och torrt och jag älskar dej så mkt, så obeskrivligt mkt. Du förstår, jag har försökt att förstå allt innan detta hände med, det har jag och tagit allt med ro, men på nåt sätt visste jag att de skulle hända igen, även om de kändes som en omöjlig het, men look out, ingenting är omöjligt och ibland lättare än vad man tror?

Jag sitter och tänker och tänker, men jag kan fan inte komma på, komma på vad meninegn med allt är? Vad det smarta i hela grejen är. Och hur korkad jag kanske egentligen är?  men nej, nog om detta nu..

Mest ledsen att min kompis fick ta all skit, ledsen för det.

Men upp och hoppa, l fe goes on..


Ica? Jag Älskar Dej, Glöm Aldrig Det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0