Myshelg:)

I helgen har de bara vart massa mys med älsklingen ju. Packat in oss under täcket i sängen å kollat på tv å myst massa, kan de bli mer underbart?

fan vad mina rättskunskapsprov gick åt helvete, fast fick iaf G på ett, hejja mig! *stolt*.

MIn urinvägsinfektion har försvunnit nu med efter massa medicinerande, jippi jeej!

Är trött som fan oxå, men måste plugga, snart lov, underbart! undra vad som händer på nyår? hmm..

Ica frågade mig häromdagen om jag ville med å åka skidor, svår fråga med tanke på att jaginte ens kan, sen ville jag ju veta vad rickard tyckte, helst skulle jag vilja ha med honom oxå, men de går ju inte. Men får bli att jag stannar hemma denna gången, har tyvärr inga pengar till de nu, förhoopningsvis får jag iaf min lön på torsdag, har knappt handlat några julklappar alls än, dumma mig, men jag vet iaf vad jag ska köpa till alla så det är ju ett plus.

Hörde med rebecka om hon ville med in å handla till borås å de ville hon så de va ju bra:)

I fredagas tänket jag köpa en hamster, men de blev aldrig av, får vänta ett tag till tror jag.

Just de ja, idag rakade jag rickard oxå, han blev så snygg! ( ta inte illa upp nu älskling, du va de innan oxå) men knappt så man vågar låta han gå utanför dörren utan att få massa tjejer efter sig. haha, hans mamma bara suckade så klart, å jag som lovat att aldrig mer komma nära han hår. tihihi, det är inte så lätt.

Shiiet va duktig jag är på att styckindela så jag nu, borde iaf min svenskalärare va stolt över mig med tanke på hur mycket hon klagar, men däremot kan jag inte göra nåt åt min värdelösa stavning.

Om en stund blir de parlamentet å lite snack med rickard, sen får de bli plugg å sova.

Önska mig Lycka till på eng. provet imån!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0