Home Sweet Home

japp, nu var man då hemmfrån Bulgarien och Sunny beach igen. Både jag och rickard hade det underbart där nere, fast tyvärr kunde jag inte sola sådär jätte mmycket med tanke på att jag får sån enorm klåda utav det. men lite brun blev jag allt, fast rickard slog mig med hästlängder.

vi har inte gjort speciellt mycket där nere utan bara tatt de lungt och njutit som man verkligen ska göra när man är på semsester. underbart, gått längst strandpromenaden och badat. fast bara i poolen på hotellet, jag uppskattar inte havet så där jätte mycket. vet att folk tycker jag är knäpp när ja skriver så, men det är ju jag så.

kom hem sent på torsdags morgon, planet var försenat. men när vi kom hem var jag inte ett dugg trött, men rickard var de så vi somna och jag vakna av att rickard hade tungan nerkörd i min mun.. haha, snacka om att jag blev chockad. och när jag frågade på mogonen va han höll på med så sa han att han börjat ta lite på mig,sedan hade ja vänt på mig å han trodde att ja var vaken. sedan sa han bara att han försöker anstränga sig med får inget. haha han är så otroligt söt.

igår så gick vi hemifrån mig till byn när vi vaknat å åt frukost på mcdonalds, sedan kom rickrds farmor å farfar å hämtade oss så vi kunde åka hem. sed gjorde vi inteså mycket mer än att vi träffade lina o david en stund, gick ut och åt, oliven fick det bli, dyrt med gott, innan jag var tvungen att åka hem för att jag skulle till skolan idag, men jag försov mig, sedan träffade jag simon och coffe och sa att fom itne gjorde ngt speciellt på lektionen så jag åkte till borås igen, fick dock stressa som en gnu. skulle städa mitt rum, klä på mig, torka håret, packa, stryka och vattna blommorna på 20 minuter men jag hann med det väl.

sedan trääffade jag magnus i kinna med, de va litekul, för han har ja snackat med på msn i säkert 1½ år, men ja vet inte vem det är, så igår så bad han mig skicka nya kort på mig så att han skulle kunna känna igen mig om han såg mig, och idag när ja satt och väntade på tåget bara stod han rätt  framför mig helt plötsligt. haha scarry;) men det var kul.

men nu ska jag snart ner till stan å träffa david å lina å fixa lite att dricka tills imån, å hyra film å kanske handla mat, får se. men men, Ha de fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0