jag skrattar ihjäl mig..

Alltså, jag blir så trött på alla killr som sextrakaserrar, och verkar inte ha något mer i huvudet än sex, jag tycker synd om dom och tänkte att dom ska minnsan få lite hjälp på traven. sommar som är så underbart är dock tyvärr väldigt drabbat. men hur som helst, så här ska ni uppföra er i sommar killar:

1.
Tänk dig att en hårig man med illasittande jeans stirrar pådig när du åker y-bana eller buss.Du råkar titta på honom i en sekund. DÅå blinkar han menade åt dig. Skulle du vilja hoppa av tåget och och ligga med honom. Om inte, vad får dej att tro att tjejer går i gång på det?

2. Ibland glor små barn. Oftast har de då en förälder som upplyser dom om att det är "fult att stirra". Uppenbarligen är ni föräldrarlösa alternativt uppskattar era mammor en kåt blick och en hand i baken när hon rör sig i offentliga miljöer. Men det är inte okej.

3.Vi tjejer har ibland linnen shorts eller korta kjolar på oss- för att det är varmt, inte, och det här är viktigt, för att det ska gå snabbare att ta av oss kläderna när vi har sex med er utanför Åhléns klockan 17.30.

4.  Tjejer i största allmänhet attraheras sällan av fula, desperata män, För de är aldrig, jag upprepar aldrig snygga, coola killar som skriker "öööh, bruden... (fyll i vad ni brukar skrika)!". Bara frånstötande män som typ är... oskulder.

5.  Nu är det allvar. Tjejer blir våldtagna och det gör oss rädda. Ert stirrande, taffsande, blinkande, kommenternade och skrevande får de flesta att må illa. Om ni inte tänker våldta någon, varför roas ni då av att få en tjej att känna sig obehaglig till mods?

Detta kommer från en insändare av metro, men jag håller med, Ni är vidriga, små, patetiska pojkar. Jag förktar er!


Kommentarer
Postat av: abc

jag håller med dig, jag hatar sådana där blickar och trakasserier. så jävla patetiskt att bara de killarna kan få tjejer som de tafsar på i tunnelbanan typ.. fyfan, jag hatar att känna mig som ett jävla "offer" när de stirrar på en :/

2007-07-28 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0