Massa dans=)

i tisdags dansade  vi hela dagen:D helt okej, och allt gick så bra att vi slapp gå igenim den flera gånger. duktigt=)

likaså i onsdags dansade vi, fast då för studenterna. Gud vad kul det var. mötte uppp jojjo å erik som fick varsin kram, erik var lite sussilullig sådär. haha:D ja fixade lockar i jojjos hår. sedan hade vi massa skitsnack å tjejsnack;) alltid lika kul med lilla jojjo=)

sedan kollade vi när alla sprangut å blabla typ;) innan ja åkte till mormor å morfar å käkade mat=) mamma hade vart hos spåtanten å frågatom mig å de endahon hade sagt var "hon klarar sig, hon är kär". haha, låter bra va?;)

torsdags dansade vi 3 gånger till 3 uppvinsnigar. simpelt va? det gick bra alla, fast ricakrd skull ekomma å kolla pådensista fast han missade den precis, men när ja mötte honom fick jag 3 jättefina rosor. gud va gulligt=) vi tjötade lite med jojjo å jocke innan vi drog vidare till mace donken å hem. rickrd fick alla saker ja köpt till honom å hela bilen blev typ full.. haha:D

det var meningen att vi skulle ja åkt å grillat med sanny å nåra andra men vi orkade inte och bestämde oss för att bara åka in till kinna å va med jocke å jojjo å kolla på snygg erik innan vi drog till mace donken. sedan fick vi kort å autograf innan vi drog hem å sovde gott.

idag så åkte ja till morfar direkt och skulle passa love så vi var ute å gick pi barnvagen å luktade på blommor, å åt smultron å "körde bil", å lekte i sjön,å kollade på bilar, å klappade en stooor häst., lekte i sandlådan å massa mer. jag måste bara säga att den ungen är så söt å charmig, han kommer bli en ritkigt tjejmagnet när han blir stor alltså.

jag ska jobba hela helgen ,men jag ska ta med jim till borås å sedan ska jag itne behöva jobba mer tänkte vi eftewrsom han vet att ja inte trivs hos pappa. så det var ju snällt.

nu har man äntligen fått sommarlov med. härligt som bara den!

men nu ska jag inte blogga mer..

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0