Tagna på bar gärning

tjaa, de kan man väl säga att jag å lina å david blev i fredags av civilpolisen. hehe, men mer än så tänker jag inte säga, orkar inte berätta allt igen, men om nu undrar kan man ju alltid fråga. haha.

i lördags var det födelsedags/fotbollsfest. hehe, helt okej även om ja typ inte kände någon mer än lina å david där, tyvärr jobbade rickard som vanligt.. grr, HATA!

innan jag drog till festen var vi hemma hos david å lina å sminkade mig å fixa lite å så, sedan kom det några andra människor. trevligt.


festen i sig kan man ju få tycka va man vill om, den var lugn å alla var väl sådär lagom fulla.
sedan måste jag bara undra vad som händer med killar när dom får höra att en tjej ska bli bartender, dom verkar gå igång på det eller något, för så fort ja sa det till en så börja han klänga på mig som sate. haha^^ och det är inte första gången det händer heller. hehe(A)

när jag skulle hem trodde jag först att jag skulle missa bussen men denv ar 20 minuter sen, sedan råka alla som var på festan å skulle med samma buss gå av en station för sent så alla fick gå hem. jag var hemma vid halv 3 nån gång. sedan somnade jag gott, tills morrnen vid halv 11 då jag vakna av en buss på kinden av lilla älskling som kommit hem från jobbet. mysigt.

lite senare så kollade vi på film innan vi åkte å hämta lina å david, de va meningen att vi skulle åkt å badat men lina ville itne så vi sket idet och åkte å köpte pizza istället. men sedan när jag duschat å allt, då ville vi plötsligt åka och bada igen. haha. fsat jag hade inga badkläder så vi skulle åka och hämta det hos lina men när vi kom till stan var kassan stängd så vi gick lite i borås och satte oss på en bänk istan och jag åt mace donken=) hehe.sedan skulle jag hem och till skolan idag, tyvärr:/

sedan måste jag sitta här hemma och ruttna:( jag måste vara hemma på nationaldagen vilket jag inte alls känner för, jag vill till rickard, men han kanske skulle komma hit när han slutat jobbet om han orka.. *hoppas* annars får jag väl palla mig dit, men det ordnar sig alltid.

idag har jag vart trött i skolan och vi har dessutom inte gjort något alls, imån ska vi dansa sedan funderar ja på å skippa dom sista lektionerna.. men får se.

aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0