VarBerG=)

igår drog jag, lina david till vbg=) kulkul, även om de tog tid att komma dit.. hehe. lånade johans bil som hade liiite mer bas i sin bil än ricakrd. hehe, sommar var det verkligen=) passade på att träffa ica å jonas och käka på mace donken som i vanlig ordning.

onsdags var vi å såg pirates of the carribean. asbra. var även å käkade på oliven, mumsigt gottit=) tyckte iofs inte att filmen var sådär dö bra, menmen, de får väl gå, satt även å sov så^^

i torsdags vet ja inte vad vi gjorde så jag har inga kommentarer där, men i fredags grillade vi å hade fest senare på kvällen/morgonen eftersom människorna inte stack förräns vid 4-5 tiden.
jag var pigg å vakna vid 9 och duschade och så utan att rickard märke något. han var nog allt för trött. sedan vid 12 tiden så kom becca och hämtade oss så åkte vi till ricakrds pappa som fyllde 50 så vi firade honom.
sedan åkte vi hem och sov, eller rickard gjorde det, jag städade av sen fredagen. han msärke ignet då heller utan.. sov. innan han skulle köra bil till david å lina, så åkte vi runt å bila ltie, kulkul, innan vi stannade vid en sjö å slappa lite.

idag har jag vart med mormor på gekås, brände upp över 2000 spänn, fast till mig ricakrd å lucia då, men ämdå=)

å nu e ja hemma å ska hjälpa jim, sedan skall ja tillbaka till mormor å imån skall jag till skolan å dansa hela dagen. inte allt förkul.. menmen:(

hejdå pejdå!

Kommentarer
Postat av: Nilla

"onsdags var vi å såg pirates of the carribean. asbra" Sa inte du att du somnade för att den var så himlans tråkig? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0