Linns dag:D

Idag har vart ännu en bra å kul dag måste jag säga, wiie, jag älsakr våren.. å ännu gladare blir ja över min kreativa pojkvänn när de gäller å blogga.. haha.. hursomhelst,
 i morse ha de vi dans, då skulle vi gå  på diagonalen, man kan faktist undra om ja verklgien är tjej, för ja klarar inte av mer än en sak i taget å har verkligen inte någon taktkänsla, men whatever.!
 vi fick hjula oxå, et var faktiskt roligt, och jag blotta mig, haha:P men andreas är ju bög så han sa att det itne var någon som bryyde sig, trodde han iaf ( bara tjejer i gruppen) men man vet ju aldrig, sen ska man ju inte ha som vana att gå runt och blotta brösten hur som helst nu när jag kommit över det.. haha. sedan ville han att vi skulle sära på benen å puta ut med brösten, och för er som undrar e han fortfarande bög;) de lät bara så himla roligt när han sa det.
sedan bestämde vi oss för att ha matte istället för i morgon, det var en slapp mattelektion, vu skulle göra eng. uppgitferna också, men vi kom itne överens om vilka det var som dom sket vi i och gjorde på lektionen istället. översatte en text till svenska oxå, det var roligt. på svenskan satt vi ute och läste och åt vindruvor.. jag och nilla hade vart nyttiga och gått till MM på rasten och köpt det. INGET GODIS ALLS (A)
Nill läser en kul bok, å vi e flum..
-Nilla: Jojjo, läs det här. (jojjo läser tyst)
"Kärleken är missfoster, de idealiska hororna vägrar abortera"
Jojjo: jag fattar inte..
-Nilla: Inte jag heller..
jag: jag får se?
*läser*
jag: jag fattar, alla horor e missfoster..
alla börjar asgarva men kommer överens om att de kan stämma..

VI har massa roliga saker vi säger hela tiden typ: vem jag är?? det gör ignet, vi ska ändå på semster..
Så i korridoren peta ja på jojjos axel så vänder hon sig om å kollar på nilla, å nilla ser värsta förvånad ut å säger: vem jag är?
haha, så jävla kloclrwent det var:P

imån är vi lediga, ska jobba klart, sedan vill jag åka ner och överrraska rickard, hoppas han blir glad då, eller om jag ringer först kanske, får se.. hehe, på freda e vi lediga igen ju, å på torsdag har vi bara 2 lektioner,så jävla gött:D:D
å nästa vecka e slapp oxå.. sedan åker jag till mallorca=)=)=)
men men, OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0