ÄGG och mera ÄGG

Idag var de final destination om mina ägg.(är inte så läskigt som det låter dock utan tvärtom). Gunnar blev jätteglad, tror jag iaf.

Men om vi ska ta dagen från början så började den med nationellt matteprov. kan en dag börja bättre? (hoppas att dom som läser vilket börjar bli en del fattat min del av ironi till stora delar av bloggen)
Jag tror att de gick åt helvete, men whatever, det var tillstörsta delen VG-MVG uppgifter så. och för att vara de tycker jag att jag klarade det galant. OCh med tanke på att jag tyckte det gick bra med förra så borde jag ju få G.

vad annars har hänt idag? inte lätt att ha kort minne. men vi har haft livsmedel, och den är tråkig den lektionen, så vi gick och gjorde ingenting. vi var ju redan klara med allt så, å Gunnar sa att vi kunde "arbeta, göra inget, gå härifrån, gå hem, eller va fan vi vill" så då gjorde vi det. våra lärare är bra kloka alltså.

Sedan var de då lektion med Gerth, vi gick då med och satte oss i korridoren, och då gick lektionen väldigt snabbt + att vi blev kara med allt, duktigt va?
Fast på den sista frågan så visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva, det var om vilket metod som var bäst att laga mat på, jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva så när jag funderat hela lektionen skrev jag något i denna stilen.

" koka är ju bäst om man vill att alla bakterier och så ska försvinna, men om jag ska vara ärlig förderar jafg grillat, jag menar, hur gott kan det vara att koka en flintastek? det kan ju vara svårt att  typ krydda den eller så."

haha, hur smart ochseriös får man bli? men helt ärligt kom jag intepå något annat, men jag tror han hade tänkt att man skulle skriva mer än så, för det fanns en hel A-sida. men aja, hoppas Gerth blir nöjd med mitt svar ändå.

Idag pratade jag massa med Jojjo med, det var mysigt, kom på att vi tyckte lika om en massa saker faktiskt, en hel del, som jag inte hade en aning om, eller ens kunnat ana. men där ser man:D

NU har minnsan hela min lilla älskade familj gått och blivit sjuka. Jag och rickard har blivit förkylda och lilla Lucia går här och nyser med, så antingen är hon förkyld eller så tål hon inte katthår. ( gud, jag är så låg, Lucia är våran katt för någon som inte visste)

men nu finns det bara ett ord till att säga, DÅLIGSTIL!

Linn är klockren, så är det bara. Nu ska jag nog snart börja med maten, idag blir det lasagne till lilla linn å rickard, om mågon ville veta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0