Boxning

Idag gick jag upp vid 6.30 och drack oboy, sedan gick jag och la mig jämnte rickard en stund igen, och sedan kammade jag håret och packade ihop mina saker å lite så, sedan la mig jämnte honom igen, så mysigt.. haha:D

sedan fick jag ta bussen till centrum, och så ändrade jag mina planer och tog bussen istället för tåget, tycker det är mer avkopplande.

Hotell, redovisning, jag hade verkligen förbrett mig sååå bra, NOT! men hursom helst kom bara jag, nilla och jojjo + 3 stycken lärare, och oskar då, men han redovisade inte, så det blev inte speciellt seriöst av det hela ändå. och tur var väl det.

Sedan hade vi håltimme i över 3 timmar, sedan idrott, då boxades vi, svinkul, jag å jojjo regerade. vi kastade även tennisbollar å spela brännboll. sedan var vi faktiskt svettiga efter en idrottslektion, första gången på hela gymnasiet tror jag. *STOLT*

och sedan hade vi då "matte" gick dit tog närvaro och slutade, minst sagt slappa skoldagar man har eller vadå?

 när jag kom hem bestämde jag mig för att ringa de där företaget, allt blev ju skit va det verkade som när jag beställde en ny mob, så jag skulle kolla vad som hänt och dom hade inte fått någon beställning, så dom skulle skicka den idag, men när jag lagt på kom jag på att jag inte sa min adress utan bara mitt namn, men efter som jag har inloggningsuppgifter ser dom nog den där får man hoppas.. haha.

annars har jag itne mycket mer att komma med nu tror jag, senare kanske=)

LINN LIVE FROM HERE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0