FLUM!

jag har kommit på att jag inte behöver skriva längst upp vem de e som bloggar för de borde man j ufatta eftersom att min käraq pojkvän "inte har tid att blogga" då han spelar wow hela dagarna, så de e alltså jag, LInn som bloggar.

Idag har jag vart i knalleland iaf och köpte nya handdukar, Rickard blev glad, gröna blev det. gulligt^^. Köpte tandborstar med, och schampoo och lite sånt, rickard blev inte lika gald och sa att vi redan hade så mkt, men då sa jag att jag behöver nya schampoon för varje dag, och det är nastan sant faktiskt. jag gillar variation, och det gör mitt hår med.
Hyrde 3 filmer med, de blev :Farce of the penguins, the dudesons & trust the man. den har jag redan sett nu, å den va inge vidare, jag somnade iaf:P hehe.

När jag kom hem så diskade jag, tömde kattlådan och lite sånt behövligt.

NU kommer vi iaf till de roliga..
 de finns vissa meningar som e inne, det är:


*Men de gör inget, jag ska på semester.
* Vem jag är?
* det här var kul, det får vi göra igen.
* Ska de vara en gurkbit i glaset?
* Vargen kommer!
* Men bara lite.
*Det är fan dom vita skåpbilarnas fel. Dom förstör fan hela samhället
* ursäka, sparakde jag dig i huvudet?
* MHHM?

Sedan finns det e som är ute som man absolut inte får säga:
*
Jag ska dansa balett i rosa trikåer hela natten lång.

Men nej, nu ska jag kolla på ols school i min ensamhet..

Ha de fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0