Haircut

idag började vi med dans. WIIE:D det var kul och andreas är så härlig. men det gick bra iallafall, fick också veta att vi inte har nån dans nästa vecka vilket betyder att ja inte kommer missa något i dansen, och gången efter ska vi dansa i våra kläder.. yay. fsat ja vet itne vad ja ska ha för klänning eftersom jag inte har någon. men det ordnar sig alltid, vet vad jag ska ha för skor, och det är väl allt. får väl bjuda på mig själv och dansas naken annars. haha, ja skulle nog gjort succe.. eller inte.

sedan åkte jag hem till rickard och käkade mat, eller lagade med för den delen om n¨ågon ville veta, mendans rickards farmor och farfar var där och tjatade på oss om att vi ska vara försiktiga å blabla, jaja, äldst vet mest elelr hur de nu är med den saken. sedan kollade jag på vänner, sörjer att jag kommer missa massa nu och kommer missa hur det går för ross å rachel. men det är klart man måste ju alltid offra något och nu ska jag få åka till bulgarien med rickard hur underbart är inte det?

sedan drog jag iväg och klippte mig och jag måste bara säga att jessica ( min frisör) e snurr. men det är alltid kul, och för den som vill veta hur de blev så bled de såhär..

verka inte funka nu:P ska kolla med den andra bilden.

       före:                                                           efter:       

men nu ska ja inet blogga mer. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0