Helgen

I lördags åkte vi hem till mamma och gjorde inte så mkt, vi bowlade, och käkade på donkan så klart.
and then, mer vet jag faktskt inte. ska nog skriva en låt om att minnet är kort eller något. den kanske många skulle kunna hänga med i, eller så skulle bara alla glömma texten.

på kvällen så kollade vi på esc, och vi satte poäng på alla låtar. vi trodde att sverige skulle komma etta, finland tvåa och ukraina trea, men så blev de ju som alla säkert nu vet inte, sverige totalfloppa, och jag tyckte inte att de var alls lika kul längre, jag trodde verkligen att sverige skulle kunna vinna. men ack så fel man kan ha. jag och rickard sov istället, vi tyckte inte det var kul längre och jag var besviken om jag inte skrev de tidigare,  men de var jag verkligen så jag kan skriva det igen, BESVIKEN!
serbien eller vilka de nu var som vann ( har redan glömt, så som sagt, minnet är kort)  men aja, fatta ju itne va hon sjöng, men enligt LOOK var det en "lesbisk kampsång" men vad vet ja, hon sjöng väldigt bra. men nog om detta, nu orkar jag inte med sån här skit längre, håller med de andra, LÄGG NER SKITEN!

idag har jag haft kalas, bakade tårta gjorde jag och rickard, rickard städade även mitt rum. I`ve got the power!
jag fick pengar, jättebra, med tanke på att jag och rickard då snart åker till Bulgarien. 23 maj. det ska bli underbart.

men nu ska jag väl kolla på film med rickard eller något.

@--}------

Kommentarer
Postat av: Markus

ESC suger som alltid.. lägger man ner de så sparas många miljoner per år.. men men... de lär inte hända

2007-05-14 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0