Konstiga lektioner och trötta lärare.

Igår skulle vi ha dansat, men eftersom att det bara var tripp, trapp och trull som kom så gick vi  bara igenom dansen 3 gånger sedan fick vi sluta. så då gick vi och satte oss i lilla entren och tjöta med massa folk, passade även på att göra engelskan.

sedan när vi började svenskan visade sig att vi inte skulle några lektioner utan prata om hur dålig våran klass är, och kort sagt; den suger RÖV! det lyckades vi komma fram till i klassen och det är nog det enda vi är överens om faktiskt. fast det är klart, det är några eller ganska många som sabbar för hela klassen, irriterande.
Men för att inte verka rasistisk på något sätt, vilket jag inte är, men när utlänningar kommer hit och inte kan bete sig, då blir man så sur. men självklart finns det svenskar som inte gör de heller, men i våran klass är det just utlänningarna som tror att dom är så coola och svär i varje mening och är kaxiga mot lärarna osv. kan inte hålla käft en sekund så igår blev de faktiskt bråk mellan dom och lärarna som hela klassen fick lyssna på. BORING!
Bo, ( våran mattelärare) somnade. haha, på våran lektion, men som tur var var det inte han som höll i den.

Men sedan slutade vi så jag stack till kaskad, skulle hjälpa min moster men en simsak, hon ska bli simlärare så hon skulle bogsera mig. hon hade med sig axel också, min 7 åriga kusin och i morse hade han vart så väldans sjuk, men nu var han pigg igen och skulle med och bada.

när jag var klar med det så stack jag ner till skolan och hämtade mina grejjer så kom rickard och hämtade mig så åkte vi till mormor och morfar och fick mat, jättegott!

and then åkte vi hem till rickard och kollade klart på filmerna, och hör å häpna, jag somnade inte! fan rekord tror jag, till 2 filmer med.
sen somnade vi och sov gott:D

idag har vi inte gjort så mycket, vart ute och spelat fotboll, rickard har mest suttit och porrsurfat. nääm jag skojja bar,han har suttot här och gjort något annat.

ska städa och diska upp snart tror jag så ska jag göra mig iordning och kila ner till stan och träffa sandra och nilla så ska vi handla lite, jag vill ha en härlig sommarklänning.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0