Life is Life

Idag var det jobbigt att gå upp, men ja klarade iaf.. Va som stod och väntade på mig? Np i eng, läs och hör övning.. jättekul, verkligen.. NOOT!
hoppas dom gick bra iaf, men skulle knappast inte tro de. Men hoppas kan man ju(A)

Sedan så skulle vi ha dubbel mattelektion, men med tanke på Bo så blev de inte mkt med den, hade nog inte matte ens normal lektion, tränade iaf på Np i matte.
Sedan fick vi reda på när vi skulle få kompledig, vi skulle få vara lediga från 6 juni ( med tanke på att de e nationaldag)  till den 12 juni, sedan är det bara studenten och skolavslutnigen kvar, lyx va? + att den 23 maj åker ju jag och rickard till Bulgarien, så när ja kommer hem går ja i skolan bara på måndag och tisdag, så mitt lov börjar ju typ så gott som 23 maj,, UNDERBART! men måste jag ju såklart va i skolan och öva på dansen, men de ska nog inte vara några problem.

Sedan fick alla som vart i köket i helgen varsin biobiljett som de stod "tack för maten" på. haha ,vad gulligt, så nu ska jag snart gå på bio. Får se när bara.

När vi slutat gick jag, nilla och jojjo ner till MM och tog ut pengar sedan gick  vi till Lidl (smygreklam) och köpte godis och jättefina plåster, sedan satt vi ock lekte med dom och upptäckte alla fina färger osv, i fönstret och hon som satt i kassan bara skratta åt oss, ohoj oboy.

imån ska jag och rickard på picknick, sedan ska jag se om jag kan få klippa honom med kanske. och vad jag eller vi eller hur de ni blir ska hitta på på kvällen, innan när ja prata med han lät han bara sur, så då blev jag med sur,sedan gick de inte å prata med han så jag sket i de, han skulle ringa sen ist, fast egentligen vill ja ringa upp han nu å prata, hatar när de blir så här.. å tydligen är allt mitt fel, som vanligt.. BLABLA.. ORKA!

Sedan igår med så beställde jag en nu telefon ,emn dom verka lite cp på de där företaget.. (ingen smygreklam nu) så jag får väl se om jag får den elelr inte.. hmm? vore tråkigt annars för ja vill ha den nu.. eller jaa, nästa vecka när den kommer då.. jag registrera inte ens morsan utan skrev in hennes namn först med sudda ut de sedan när ja kom på att de va bättre å skriva mitt namn så ja kunde hämta den själv, men ja fick inte ngt aktiveringsmejl, men morsan fick, ja fick bara ngn annan skit.. aja, där ser man, å man kan itne gå in å kolla om man beställt heller eller så, knepigt alltså.

Men sluttjatat om all denna skit, blir bara bajs av allt jag gör ändå så blabla. orka, men NEEJ!!

så, klart slut, punkt over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0