Linn

Idag har jag vart ute och solat efter att ja kom hem från skolan. somna en stund och hade shorts på mig så ja fick asskön bonnabränna.

Idag vaknade jag vid 6 när Rickard skulle iväg till jobbet, men de gjorde itne så mkt, för då han jag mysa lite med han innan han stack iväg, sedan gick jag upp och gjorde mig iordning och käka frukost och gav Lucia lite mat och så innan jag stack. Trodde verkligen jag skulle missa 450, men de gjorde jag itne, utan kom riktigt lagom till den.

Igår så var det meningen att jag skulle åkt hem ,,men eftersom vi hade en så slapp dag i skolan idag kunde jag stanna kvar där en natt till, så både jag å Rickard blev glada, passade då på att ta all disk, vilket tog ungefär halva dan, sen Så jag fixade paj och sallad som vi kunde käka när han kom hem strax efter 21, och då hade jag vart nere och hyrt film, "Little miss sunshine" eller något sånt hette den, var riktigt kul faktikst. Hade tur med bussarna kan ja säga eftersom dom bara gick 1 gång i halvtimmen, men precis när ja kom till södra torget, så kom bussen in till andra hållet, så ja sprang upp till videomix å hyrde film å han med bussen, de tog ungefär 2 minuter, slå de om ni kan;)

Och på valborg hade jag faktiskt kul med, Först så åkte jag hem till Rickard, vi slapp alla lektioner typ, så de var skönt, så jag storsäda hans lägenhet, det tog tid, men de känns skönt att ha fått de gjort med, de va ju tänkt att de skulle bli fest där sedan, men sedan så träffade jag sanny å robin vid Statoil, och sedan kom Thomas, Therese och Kristoffer med, så då gick vi till Barrsjön och grilla. Och nät vi satt där kom vi å tänka på om de var eldningsförbud, men vi kom på att vi grillar ju, å eldningsförbud är inte grillförbud, simpelt va?
Det blåste ganska mycket å alla börja bli kalla efter ett tag så vi drog oss intill Kinna igen, Robin å Sanny åkte hem till Robin en snabbis medans vi andra drog till videomix, Kristoffer och Therese skulle hem och kolla på film.
Jag och Theres passade även på att leta efter en toa, de gick itne så bra.
Dom hittade iaf en film och vi åkte vidare intill borås.
 
På södra torget kom polisen, tog alla robins öl och tomas cider, min å sannys dricka va typ slut, ja lämnade det mesta hemma hos rickard eftersom vi skulle dit sedan.
Polisen var iaf en kaxig liten satmara, hon fråga om min ålder å jag blåljög såklart å hon trodde inte på mig så hon frågade om mitt leg. men jag "hade inget", tror fan man itne e så dum å ger de till henne. Robin fick iaf en polisrapport.
sedan kom fjortisarna och nåra killar till som skulle med upp, men dom va dryga å följde inte med, vet ine va dom höll på med faktiskt.
Sedan ringde sannys pappa och var oroilig, så dom skulle åka tillbaka till Kinna med bussen som gick kvart över 12, då dom typ hade tömt rickards barskåp och kylskåp på öl, men det var lugnt. Sedan skulle oden komma med, men han hade tydligen slått till någon och var helt blodig så han ville inte ja ha i våran lägenhet. så party was over runt halv 12 ungefär, men då var ja helt slut, så ja somna direkt som en stock, så de gjorde inte mig ett dugg fakikst, jag tyckte kvällen var lyckad ändå.

PÅ fredag är rickard ledig så vi skulle fröska dra ut och festa då hade vi tänkt, men får se, jag vill på picknick å grilla eller något, det är mysigt, så får se om man kasnke kan få ihop ett gäng=)

Ska käka nu å sedan ska jag åka till mormor, hon saknar mig tydligen, så får väl göra detta.. Kul, kan j ijte sitta här hela dagen ändå..

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0