Lördag

jopp, idag är det då lördag för dom som va för dragna igår och inte fattat det än.

Igår var jag och rickard på picknick, sedan åkte vi hem tll honom, så klippte jag honom, det blev bra på drygt halva huvudet, sedan orkade jag itne mer så jag sket i de å bara klippte av det. Men där fram blev de bra och där bak ser ju han inte något så de spelar ju ingen roll.. haha.

Sedan så drog vi till david och Lina, vi skulle grilla och lite sånt. det blev gott, fast först hade vi inget galler men det letade lina reda på. Och hade ingen tändvätska heller så de tog ett jäkla bra tag innan de blev något, men fy skam den som ger sig. så det blev mat till slut iaf. kollade på film med, men både jag och lina somnade i soffan så jag och rickard åkte hem vid halv 1 ungefär, och när vi kom hem somnade båda som 2 stockar.

idag började rickard jobba 10, och har jour så han slutar imån 10, lite drygt faktiskt, men jag har ju Lucia, ska nog åja ner till eko sedan och se om man hittar något kul, tänkte köpa handdukar och schampoo och lite sånt.

Prata med Jojjo och Nilla på telefon innan med, alla 3, det var jättekul, jojjoh ar klippt sig nu, jättekort, hon som hade så långt hår, men hon ville ha förändring sa hon ,men hon blev jättesöt. (fick se henne på kort) så får ja se henne på måndag. Jag och Nilla är nu rädda för att bi inte ska känna igen henne å bara gå förbi. då sa jojjo att hon kan vinka so men idiot, då sa ja å nilla att vi skulle inte vinka tillbax till en främling så de hjälper nog itne.. haha.

Igår försökte Joseph lära mig att slåss, eller självförsvar så att ja kunde gå ute ensam om kvällarna, men då sa ja att ja redan kunde det, m,en de tyckte inte han va bra idé så han försökte och visade mig lite hur man gjorde. så nu ska jag börja träna med honom och johannes, eller inte, men de hade vart kul..
SÅ nu får iallafall alla passa sig för mig.. för om man vill mig något som ja inte vill kan dom känna sig slagna.. hehe;)

men nu ska jag fixa iordning mig å se om jahinner med bussen om halvtimme vilket e tveksamt.. aja,

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0