Luffare.

Nej, jag såg ingen luffare idag, men däremot känner jag mig som en. igår när jag, sandra å nilla  vart nere i stan, å dessutom hittat en jättesöt klänning till jojjo. hoppas hon blir glad, men de blir hon nog. iaf, så kom vi hem till rickard, och vi var hungriga och tog lasagne. sedan kollade vi på TV och lite sånt.

strax efter att dom hade åkt hem så kom david och lina över hit, han hade köpt cider till mig, snäll pojk^^. så vi satt här å drack å tjata och lite sånt. riktigt trevligt. klockan hann väl bli närmare 24 innan david drog hem, lina drog hem tidigare.
kändes lite konstigt att sitta hemma hos rickard och supa med hans kompisar när rickard var på jobbet, eller jag trodde det, men de gjorde det inte.

har sovit dåligt inatt, men vaknade av att en naken rickard kröp ner jämnte mig i sängen, mys!
vi letade fram hans skolkataloger från när han gick i 7 och 8 och dessutom när han tog studenten. han var så söt när han var liten, och det är han nu med iofs. hittade massa små prylar som han lekte med när han varliten med, en smart liten grabb var an allt!

men nu ska jag hoppa in i duschen och lämna över datan till rickard så vi kan åka till donken och käka frukost, som består av big & co med en extra hamburgare, går alltid ner, sedan ska vi vidare intill stan å träffa lina och david om vi inte ska hämta dom och "simma" vilket betyder ungefär bubbla å  basta för oss. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0