Nära döden upplevelse!

Idag var det torsdag vilket betydde köket. först hade jag tänkt att ta bussen, men sedan blev jag så pigg så jag åkte till mamma och kom till skolan klockan 7.35. shit vad tidigt. men jag var hungrig så gick och köpte frukost och satte mig i lilla entren och snart hade hela gänget dykt upp, utom nilla, hon gick och bytte om direkt, men henne hittade vi ju i Lovisa sen.

Idag i köket fick jag göra vanlijglass. det tog ganska lång tid, men det blev mumsigt. och det tyckte nog gästerna med eftersom att glassen tog slut. haha.

och sedan var det en nära döden upplevelse i restaurangen idag med. Dom skulle fira en som fyllde 75 år idag. och jag tyckte att när man är så gammal så borde man dö snart så det var dagens nära döden upplevelse.

När jag kom hem satte jag mig och skrev klart mitt arbete om ägg, (visst låter det kul). jag kan berätta en hemlis också, det är lika kul som det låter.  vi skulle skriva 15 saker man kunde ha ägg till inom matlagning och sedan 30 frågor om ägg + svaren. tillslut blev nog frågorna lite väl töntiga, men va fan, då hade jag läst igenom häftet vi fick 3 gånger så de fick vara tänkte jag.

Annars har jag kollat  på titanic, fast egentligen inte, somnade efter 30 minuter ungefär. sedan vaknade jag av att de ringde, ungefär en timme senare och då kollade jag yrvaket på TV:n och tänkte va fan, har dom Rembrandts med i den filmen. ( sången i vänner) haha, men sedan insåg jag att de ringde men då han rickard lägga på så jag fick ringa upp honom för han hade ringt 2 gånger.. haha. jag sa att ha skulle rigna mig för det var viktigt, jag ville att han skulle komma till mig med mc donalds med de ville inte han så då blev jag arg. hantyckte det var bättre att jag svalt och dog och förmulta i min säng, sedan ville inte han prata med mig för han skulle umgås med david. jag ville att han skulle logga in på msn, men de kunde han nte för david satt vid datan, och rickard skulle äta, vilket umgåssätt va? då blev jag ännu argare och ville inte prata med han mer. jag tyckte nämligen att han var självisk. ( jag vet, jag är en ond flickvän, men det är inte mitt fel) men nu ska jag vara klar så nilla får läsa bloggen.. WIIE=)

Kommentarer
Postat av: Nilla

HIhi, ja gud vilken nära döden upplevelse, måste dock erkänna att jag glömde nämna det i min blogg. Men jag får sitta här och skämmas. //Pusspuss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0