NP matte

Idag var jag trött när jag skulle gå upp och kände att matteprovet skulle gå åt helvete, orkade verkligen inte.
Men jag lyckades palla mig upp iaf ock kammade och platta håret, orka inte göra speciellt mycket mer sen. Hade svårt att välja kläder, konstigt eftersom jag själv inte tycker jag har speciellt mycket att välja mellan, menmen.

Åt frukost i skolan istället för hemma, kände att jag var tvunget att äta något och hemma orkade jag inte så de blev skolan, som en förbredelse att orka matte provet i 2 timmar som jag för övrigt gjorde klart på en timme, så de va ju duktigt. Jag var itne nervös, lika skönt de, fattar inte varför man ska vara de egentligen. de går som de går, å aa, inte mycket man kan göra något åt annars.

Jg tror iallafall att de gick bra för mig, de kändes som det. tyckte det gick över förväntan, trodde det skulle vara mycket svårare med massa areor som man ska räkna ut ur en cirkel å sån skit jag verkligen inte kan ,det börjar ta stopp för hur mycket min hjärna kan ta in nu. Jag frågade mamma igår vad det var bra att kunna till, jag har inte haft nytta till det än så länge, då sa mamma att måla och att tapetsera, då började jag skratta för jag tyckte det var väldigt kul, jag menar, hallå? vad ska man med det till? för det första vägrar min hjärna att fatta sånt och sedan e de killar som ska måla mitt hus, antingen miin man, eller så får jag väl anställa en sån. men då kom jag på ett till problem, killar kan ju inte matte så bra, ( jag ska inte dra alla över en kant, men nästan) aa, hur ska de gå då? då kom ja på de, man behöver inte måla huset, eller man kan ju måla de hur m,an vill men typ blommor och bin, och enhäst, å kanske en potatis i ett hörn om man vill det. och det kan man ju göra hemma med, eller bara ställa fram en färgburk till sina arn så lär de bli prima ballerina.. nu sitter jag bara och vänytar på noblepriset för mina smarta idèer.. jag tror jag typ kommer att få det när jag e död, men bättre sent än aldrig!

CIAO=)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fy fan vilken klockren blogg! Lätt att du kommer få Nobelpriset ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0