Trött

idag är jag trött.. i torsdags åkte jag, lina david å rickard och "simma" jag å lina gjorde det iaf. vi var de enda som var duktiga.sedan åkte vi hem till david och lina och gjorde inte speciellt mycket. jag var trött.
när jag och rickard skulle åka hem åkte vi och hyrde film, eller jag gjorde, rickard skulle ju spela data så.
fsat det blev inte så mycket med det, mest prat oss i mellan, skönt.

sedan gick vi och handlade, jag var hungrig, men det var inte älskling, han mådde illa, men jag fick i han massa mat och så mådde han bra sedan:D
men jag var som sagt trött och somnade gott, rickard satt och spela lite, men somna ganska snart med jämte mig, mys! kollade på alex stormrider med eller va fan den nu hette med. helt okej iaf:;D

igår började rickard tidigt, men jag sov länge, sedan har jag minnesförlust igen, men jag tror ja diska och lite sånt, röjde upp, duscha och kollade på TV. sedan kom rickard. vi drog ner på stan till marknaden med lina och david, fanns inte speciellt mycket kul. så vi bestämde oss för att åka och handla istället, alla var hungriga, och självklart var det jag och lina som fick stå för maten, men det blev riktigt gott, mästerkockarna själva.
kollade på youtube på en del roliga filmer och så.
annars hände det väl inte mycket, tjatade mest och lite sånt.

idag var en ny trött dag, vaknade när rickard stack och jag kunde inte somna om, så jag gick upp och diskade, duscha, handla och frösökte plugga, men somnade efter ett tag igen, men då ringer rickard och säger att han slutar klockan 3 istället för 1:/ tråkigt. så jag sitter här och väntar på honom å funderar på om man ska sova eller plugga, fast ja tänkte att rickard junde få göra de åt mig, eller med mig iaf. men få se.

Om en vecka ligger vi i glassiga Bulgarien, fan vad underbart. Älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0