Helgen..

japp, nu var helgen över.. IGEN! fattar inte hur den kan försvinna så fort, men som tur är kommer det alltid en ny och veckorna går också snabbt.

Igår så kom iaf rickard efter lite småtjafs, bakis som en gnu var han också, så satt vi och prata lite. det är trevligt och det behövs alltid göras, får saker att kännas bättre då.

Efter ett tag så skulle han åka och hälsa på sin mamma vilket jaginte alls tyckte att han skulle, och efter en del tjat så valde han att stanna här hemma med mig. och jag vet att han oxå ville det när jag läska han med alla bra filmer jag skulle se. hade dock inte hyrt dom än så de åkte vi och gjorde, köpte massa godis och cola, rickard hade hunnit nyktra till så han var hungrig så vi åkte och hämta china mat, sen kom vi hem och glodde film å mös under täcket. och tro de eller ej, vi hitade faktikst 3 sevärda filmer för en gångs skull. det var "dead proof" som vi såg först.. haha "Im okay" var fan bäst. Ni som sett den fattar. Sedan kollade vi på "London to Brighton", den var också sjukt bra, fast lite sorglig. Och sist min favoritfilm, "The invicible" så sjukt sjukt sjukt jävla bra måste jag säga. sedan var de så klart ett plus att hanv ar så jävla snygg.

Sov läääänge idag må jag säga. det var underbart skönt. sedan gick vi upp och duschade å så, sedan åt vi hallonsorbeten som jag gjorde i fredags. de va smaskigt. sedanv ar klockan redan över 2 å vi hade glott på både "idol" och "bonde söker fru" och något med tecknade möss så rickard begav sig å jag gjorde mig i ordning så kom alla gästerna, så fick gå ner å busa med småkusinerna, det tycker ju alltid dom är lika roligt.

Sen så hamnade jag här av ren olycka. Freddy skulle kommit förbi, men de blir nog inget. ska istället duscha,(igen) älskar att duscha å måste få ut all wax ur håret, sen ska jag väl plugga. *duktig* orkar dock inte bry mig om detta provet. alldeles för svårt för mig tror jag:P haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0