Hur flum får man bli?

Jaa, vad kan man säga mer än att en dag som denna kan knappas bli mer flum?

Skolan började kanske inte det bästa, hade rättskunskapsprov direkt på morgonen, hade knappt pluggat något. Hjälper inte när det är som allt i den där boken står i kinesiska för mig. Fattar ingenting verkligen. Men jag gjorde så gott jag orkade och kunde, mer kan jag inte göra. Känns som man har otroligt mycket i skolan nu, prov och inlämningar och skit. Och jag orkar inte, nejnejnej!


Sen så hade vi drycker, det var helt okej, satt bara och lyssna på sissel, så klart ska vi ha prov i det också. FAN! Vet inte ens hur jag ska kunna hinna med allt ju. Men det känns ändå som att jag har läget under kontroll, ska skriva ett arbete om alkohol och cancer. Ska vara 3-4 A4 sidor och jag har skrivit, NOLL. Men det ska va inne på måndag så ska nog hinna. Ska redovisa det också, det vill jag däremot inte. Ska jobba hela helgen.

Men iaf en så hade vi projekt och företagande med BO! Underbara Bo. Jobbade med Nilla, amanda och Jojjo. Haha fast jag måste säga att jag å Nilla mest satt och flumma, Jag satt i fönstret och tryckte upp näsan till grisnäsa å tryckte upp brösten mot rutan, sen ville nilla att jag skulle moona så självklart gjorde jag också det. Linn fixar allt;) haha. Fast jag behöll byxorna på, de kändes bäst så.


Sen skulle vi svara på en fråga, å det var vad man skulle tänka på om man skulle annonsera och göra reklam.

Nilla: jaa, man ska ju tänka på vilka färger man ska ha.

Vi andra: hur då menar du?

Nilla: jaa, men kan ju inte ha vit text å vit bakgrund..

*asg*


Sedan åkte jag till Borås och skulle simma, utan Rickard idag, han har gett upp. Haha, nej det har han inte. Men skulle inte träffas idag iaf. Träffa Rickard med hatten fast utan hatt när jag vänta på bussen, han skulle också till borås till tändläkaren så vi åkte tillsammans. Alltid trevligt med sällskap. Och vi hade en trevlig konversation må jag säga.


Sen stack jag till badhuset och simma, Rickard tyckte jag skulle hålla honom sällskap med de tyckte inte jag. På badhuset bubbla jag lite, sedan simma jag inte alls 9 längder jojjo utan 24! Haha det kallar jag ökning det från mina 8 st förra gången. Sedan bubbla jag lite till å basta. Megaskönt. Hade dock glömt schampoo å balsam hemma, typsikt mig, tur att jag inte har världens längsta hår nu, och jag måste säga att mitt hår blev mer ruffsigt nu, det var gulligt.


Sedan gick jag till å kolla lite i affärerna, lönen har ju kommit idag, och det enda jag tänkte var inte köpa kläder Linn, inte köpa kläder. Haha, men så hitta jag världens sötaste klänning, och jag köpte. hitta också världens snyggaste örhängen som det verkligen stod "Linn" på. Men dock avstod jag från att köpa dom. *stolt* Sedan ville rickard ha sina pengar som han inte alls ville ha idag först, så jag träffa han å hans mamma på stan, så prata lite med dom, sen gick Rickard mamma och jag å Rickard gick och fikade. Det var mysigt.

Passade även på att fråga Rickard eftersom jag vet att han är så bra med barn eftersom både Sanny och Simona tänker svika mig på torsdag så jag får va själv med alla barn.. GAAAH!! Panik, drömde till å med mardröm om det i natt, men Rickard lova att han skulle hjälpa mig på torsdag, så de ska bli kul att se hur det kommer gå, och rickard såg fram emot det också.

satt och lekte med rickard på statioen oxå, det var roligt, jag var så flum, å han var så trött så han bara satt å garva åt alla mina konstigheter. Men rickard, den negern var söt  sin håriga mössa å jag är säker på att det bara är en dold frisyr för att han ville va extra fin idag när han skulle träffa mig;)


Nu snart är jag ensam hemma, härligt! Är aldrig de längre känns de som, skulle vilja krypa ner i sängen under täcket med en stor godispåse och en bra film, men eftersom inte jag har de eller har sett alla så får vänner duga. Har världens huvudvärk, antar jag borde plugga. Prov imån igen och köket, så jag borde sova så jag orkar.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0