Vill inte..

Vill int, orkar inte. Nej, jag vill inte bli sjuk vilket jag är på god väg att bli, Måste plugga,alldeles för mycket nästa vecka, och det enda jag gör är att sitta här med världens huvudvärk.. FY!

Plugga plugga plugga, det är det enda som snurrar i mitt huvud å gör mig virrig nu. och freddy då med såklart. Jag må va den mest dumma å korkade människa på denna jorden, men jag får lära mig att leva med det iaf..



Som tur är har jag Nilla, å ica, å sanny, å sen min alldeles egna rickard. som iofs är ute på krogen å festar nu, men det är trevligt om han har kul:) vi får ju träffas imån, då blir de julhandel. ar dessutom bestämt va du ska få av mig i julklapp. hihi.

Sen blir de en stunds pluggande, såklart med hjälp av rickard annars går de aldrig. sen så blir de bio, nämligen saw 4. gud va roligt det ska bli, och mysigt! bara du å jag älsklingen!

Tänk att det snart har gått 2 år sen vi började prata, så sjukt, jag kom ihåg att jag fråga dej om du hade vetat vad som vänta oss å allting att gå igenom om du nånsin ångra dig, det gjorde du inte. ingenting!

"vi blev ihop igår klockan 20.30 i en dusch" haha älskling, OM jag älskar dej, det var så gulligt.

Börjar undra vart robin tagit vägen, aldrig inne på msn längre ju.

Min lillebror är fruktansvärt irriterande:/

HAHA, fan vad jag å ica äger på att dissa, vi e så jävla bäst! hahaha, man må kalla mig sjuk, men jag garvar fan som en gnu för mig själv i mörkret..


hade massa jag tänkt å kunna skriva här, men helt plötsligt orkade jag inte, så jag antar att dessa gågna dagar bara kommer bli ett utsudat minne dom med..

myste med rickard heeeeela natten lång. vi är så gos<3 längtar ihjäl mig efter dig..

Jag vet, du är the one and only för mig! Det är nu eller aldrig.

1½ år tillsammans kan ingen nånsin sabba. never!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0