För ett år sedan..

För ett år sedan..

Idag för exakt ett år sedan kommer jag ihåg så väl vad jag gjorde.

Dagen började som vanligt, jag gick upp, gjorde mina vanliga morgon rutiner, eller kanske inte riktigt, kanske försökte göra mig lite finare än vanligt.. Jag och nilla hade gjort upp ett vad.. Jag hade bestämt mig att fullfölja det.. Nilla också.

Jag gick till skolan, jag var kanske lite nervös.. Kommer inte ihåg. Jag sluta och satte mig på bussen, bussen till rickard. Idag för ett år sedan var detta den bästa dagen i mitt liv, idag.. idag är den ingenting..

Idag för ett år sedan sa jag till rickard som det var, och sedan dess hade vi vart ihop. Men nu, det enda jag kan göra är att se tillbax på alla fina minnen som vi har, minnas tillbaka hur underbart allt var, det hade trots allt sina stunder. När jag ser tillbaka på tiden är det mycket både jag och rickard kunde ändra på, men vi gjorde aldrig det. Det kanske man kan ångra idag. Eller kanske, så är det..

Idag hade vi firat ett år..

Jag träffade iaf rickard idag, det är ju alltid kul i sig. Vi tog en fika å sa grattis till varann iaf;) haha..

Sen så träffa jag nilla å jojjo med så satt åtjata med dom hela vägen hem typ, eller aa, till fritsla sen skulle ju dom av iofs;P haha..

Men men.. nu ska jag roa mig med nåt annat:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0