Äventyr

I fredags efter skolan åkte jag och jojjo till veddige så plockade Bicke upp oss så åkte vi till varberg och käkade. Eller jag och jojjo iaf, Bicke var inte hungrig. Efter ett tag kom kom Ica oxå så gick vil till G-punkten och jag pierca ögonbrynet. Ont som fan gjorde det när han gjorde det, men de försvann snabbt:) Gick runt lite i affärer, sedan åkte vi till Bicke en sväng och sen körde han oss till tåget. Kom till Kinna och mötte upp Rickard med hatten och satte oss på Punkten och snacka skit. Sen sa vi hejdå till jojjo och tog bussen hem till mig.

När vi vart hemma hos mig ett tag så kom Bicke så satt vi och kolla på Dude, where`s my car? haha bäst såklart! sedan ringde johan, en kompis jag träffade när jag var i spanien och som jag inte träffat på 4-5 år och fråga om han och hans kompis fick komma ner och hälsa på från Ed. haha  OM dom fick. så jävla kul att antligen träffa han igen, sagt att vi ska göra de så många gånger men har aldrig blivit av. Impulsivt är de bästa ju.  så åkte upp till stationen och mötte JOhan å Pjär vid ett å Bicke åkte hem. Satt å kolla på film och snacka skit typ hela natten tills vi somna, efter 4 blev de nog.

Vakna tidigt, gjorde oss i ordning och drog ner till Kinna, jag skulle jobba, så jag å ica sa hejdå till alla och jag åkte och jobba, gick väldigt snabbt så tog 300 tillbax till Kinna, men så gick johan och pjär på bussen så åkte med dom till Göteborg. Ica och jag visste inte vad vi skulle göra så gick till donkan och satte oss. När vi suttit där ett bra tag kom de in en kille som jag placera väldigt snabbt men aldrig träffat innan, nämligen Mischa, en kille jag snackat med på nattstad, hankände inte igen mig för att jag va brunett och piercad, men så fortj ag berätta slog de honom. Lite smått kul hur liten världen är. Tove ringde å fråga om vi ville komma på fest, hon hade ju fyllt 20, klart vi ville, så åkte till Kinna och gick till magnus och flumma innan tåget till borås kom.

När vi kom till Tove var de ganska dött i början men blev roligare sen. JAg klättra upp i flaggstänger å hissa ner flaggor. Roligt, Tove fick en och en behöll jag själv. Magnus och hans kompisar funderade fram och tillbax om dm skulle till oss, men tillslut sket dom i de och jag å ica drog till Trandared vid 22 och hälsa på victor.  Martin och Linus var där oxå. snacka om att vi blev smått chockade i hans hus, hur stort som helst! 3 toaletter, 2 duschar, badkar, världens största bastu, solarium, osv. Och så det bästa, Victor har en dubbelvattensägn! haha myys eller vad? Och så hade dom tänt massa ljus i rummet, så sweet! hihi

Hade skitkul hela helgen, flumma runt å mös, jag å ica utmana killarna med hur långt de våga gå, vi vann storslaget, för victor blev pungkrossad av Linus;) haha, förbannat elakt må jag säga.

Kvällen gick så fick dra oss mot bussen, och även om både jag å victor ville att vi skulle missa den blev de inte så så jag å ica sa hejdå å åkte, tog inte lång tid innan jag somna på bussen, ica kunde inte å liv i mig. haha, stackaren. Men i Kinna vaknade jag iaf eller många om och men, ringde taxi för de va fruktansvärt kallt ute, men thomsen kom förbi och plocka upp oss, vadå schysst? så körde hem oss:)

Blev dock inte mkt sömn den natten heller, gick upp, drog till donkan, så kom magnus oxå så drog hem till honom efter massa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0