Slöar

Ligger hemma hos rickard i sängen å slöar, han har åkt iväg på sin truckkurs. rickard ska köra truck. wiie(: haha
 imån ska vi ner till stan och kolla på lägenhet å skriva in oss. Ska även tapetsera om här i lägenheten, ska bli vitsilvrigt med en wienröd fondvägg, får se hur de blir, har inte riktigt bestämt oss än, men färgerna är klara, ska även slipa golvet, kan behövas här. -87 var senast.

idag är det alla hjärtans dag, får se vad vi hittar på, rickard är nog hemma vid 5, men jag ska väl ta mig en tur ner till stan och se om jag kan få fixat nåt iaf.

Min apu är över nu med, lite tråkigt, jag som verkligen trivdes där, men dom erbjöd mig jobb så självklart sa jag ja, jag å rickard är i allt behov av pengar nu som vi kan få.

Ligger och kollar på Tv, fy vad hemskt det måster vara att vara överviktig. En sak om man fixar fetman själv av vad man äter, men om man ör sjuk. Blir mobbade, får höra det ena efter det andra om sin vikt, man kan ju inte må bra, Jag vet själv, dock att jag är smal å liten, kan va ganska jobbigt att hlra det med, speciellt när man får höra det gång på gång så blir de väldigt uttjatat, speciellt att folk tror att dom kan ha vilken som rätt helst att kommentera andras kroppar hur som helst, inte konstigt att alla vill se "perfekta" ut, vilket ingen kan, gör eller någonsin kommer göra. detta blir bara mer och mer uttjatat så vi sätter punkt här.

Men nu ska jag nog fixa frukost i min ensamhet, får ge lucia oxå så helt ensam är jag ju inte, fast hon sover nu, sen jag leta reda på fler beck att ladda ner på kolla på dom andra:D wiie wiie,


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0