GeKås

Hej Hej..!

Har nyss kommit hem från Varberg/Ullared/torestorp;) haha..

Åkte ner till Alexandra i Torestorp och hälsa på igår, det var trevligt å helvete vad vi är jävliga.. Mer än så säger jag inte, hehe;) Men gråten på killen var inte allt för långt ifrån..

När jag vart där några timmar åkte jag hem och prata med Ica eftersom vi bestämt att vi skulle till GeKås idag, så fråga hon om jag inte kunde komma ner redan idag så slapp jag åka så tidigt. Så jag städade upp och åkte sedan, först till torestorp och träffa Alex igen en kortis och hälsa på kattungarna dom fått under dagen, skitsöta, den ena klämde sig fast på mig och vägra släppa så jag gick där och konka på honom.

Klockan gick väldigt fort så jag bestämde mig för att åka vidare till Magnus och stanna till och säga hej.. Det var ett långt hej för jag fastna där. Satt och kolla på TV, pilla lite med datorn, lyssna på musik, spela kort och tjöta och helt plötsligt var klockan väääldigt mkt. Så bestämde oss för att sova, inte direkt det vi är bäst på, så somna inte försen 4 och jag skulle upp 7 dagen efter. yeey!

Kom jag upp klockan 7 dagen efter tror ni? Nej, jag fastna i sängen bredvid Magnus ett bra tag, det var ju så myyysigt. Men tillslut kom jag upp och gjorde mig iordning lite snabbt. Innan jag skulle åka så pasasde jag på att dra upp Magnus ur sängen också eftersom han skulle och jobba. Sedan körde jag ä racerfart till Dagsås och plocka upp Ica, hon hade gjort mackor till mig eftersom jag inte hann äta hos Magnus.

När vi kom till Gekås så var jag tvungen att testa om Magnus talar sanning, han hade nämligen sagt att dom bytt ut alla kundvagnar så man inte kunde bli överkörd över hälsenan, och säger han så måste man ju såklart testa, så jag fick den briljanta idén att testa vilken resluterade i en ond hälsena och en lögn från Magnus. haha. Jaja, man kan ju inte veta allt, ett rätt till till mig nu!

Dock blev jag chockad när jag märke hur lite folk det var där så det gick hyffsat snabbt för mig och ica att plocka på oss det vi ville köpa och kom ut när allt folk börja komma. Härligt! Sedan gick vi och fika och kolla igenom skoaffärer vilket gjorde att jag blev 3 par skor rikare och 850 spänn fattigare. Men vad ska man göra, skor kommer alltid till användning. kanske lägger upp lite bilder=)

På vägen hem släppte jag av ica i dagsås och körde till torestorp, skulle nämligen lämna en spann jag köpt till alex med hello kitty, hon älskar allt som har med hello kitty att göra, och hon sa att det var en sån hon ville ha för det är en sån som barnen på jobbet har;) haha, nu är jag iaf hemma och funderar på vad som händer ikväll, blir väl hemma myskväll med mig själv och scrubs, köpte nämligen säsong 1&2 idag. Imån kanske magnus kommer sa han, man kan ju alltid hoppas, ikväll skulle han på bio å dricka öl.;) haha. söööt!

själv så ska jag äta nu och sedan fixa lite ansiktsmask, porborttagare, hårinpackning och bara ta de lugnt, härligt! Lukta gott sedan=)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0