Som en blixt från en klar himmel

Får aldrig sova ut om dagarna känns de som nu. haha, fast det är inte mig emot för egentligen är de ganska mysigt.

Igår åkte jag till Varberg, jag och Magnus hade bestämt oss för att träffas och glo film, sagt och gjort, dock var jag där tidigare än honom eftersom han jobba och sluta klockan 19 så jag gick till mc donalds och åt (såklart) sen satte jag mig i hans trappa och vänta. Och tillslut kom han så hoppa han in i duschen och städa upp och lite så sen åkte vi å handla innan vi satte oss och kolla på film, vi kom nog i säng runt 1-2 nån gång inatt. Jobbigt, fsat tro inte att vi somna då. Nejnej, vi hade mycket att prata om. Visst är det mysigt att få dela en natt med nån som man verkligen tycker om, lite nykär, känna pirret i magen, då vill man faktiskt inte sova, utan bara ligga och mysa och prata. N¨ån som känner igen den känslan? Men runt 6-7 nån gång lyckades vi ändå somna in och sov til klockan 10 eftersom Magnus skulle upp å jobba, stackars liten. haha..

Gick upp, klädde på oss gjorde oss i ordning käka sedan åkte vi, han till jobbet och jag till stationen. Fick sitta och vänta ett tag på tåget, några timmar, men de gjorde inte så mycket, fick ju sova jämte Magnus;) hihi.. Dock berätta han en sak som inte alls var rolig att höra och ställde till allt:/ Men jag låter det vara som det är, och gör han bort sig så är det hans misstag, inte så kul för mig kanske, men vad ska man göra?

När jag kom hem hade jag fått massa brev och ett var mitt körkort!! Lycklig blev jag, så åkte och hämta det, det var ganska fult enligt min mening. haha.

Visst är det konstigt? När man äntligen hittat nåt som man trivs med och vill vara, jag singel i detta fallet så träffar man nån som pang pom poff bara så är man kär, å jag som inte ens aldrig typ blir kär:O bara det är ju läskigt. haha. men ligga lågt är bra:D å se vart saker och ting leder, varför stressa fram? bättre att lära känna(: så fort man slutar leta så hittat man:P haha bara ramla in som en blixt från en klar himmel;)

Lucky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0