Sommarlov!

Nu var det ett tag sen jag blogga, men nu tänkte jag skriva ett litet inlägg iaf.

Sommar lov har jag fått, jag har fyllt 18 vart på bal och även klarat uppskrivning, halkkörning, statskörning och uppkörningen!! Fick körkortet i torsdags så kändes vääldigt bra, så har lånat mammas bil och morfars och kört lite hit å dit, borås, kinna varberg å så. Körde ner Peter och hans kompisar till Varberg i fredags och träffade ica, i lördags åkte jag ner igen å festa denna gången. Dock blev inte kvällen som det var tänkt från början, men sluta bra ändå;)

åkte ner till stan och så fly förbannad som jag var så slängde jag mig ur bilen och gick raka vägen och timmy földe efter och drog med mig till Invito. När vi suttit där ett tag ramla Lars, Lina och Magnus in. så satt med dom hela kvällen, planka in en stund på beer n bar oxå, sen försvann Timmy, så vi andra gick ner till stationen och köpte mat, sen åkte Lina och Lars så det var bara jag och Magnus kvar, satt och tjöta lite med strandberg innan jag följde med Magnus hem. Han bodde skitsnyggt, inget alls att klaga på;) hehe, sen låg vi vakna hela natten till typ 6, vakna vid 11 igen så låg å drog oss nån  timme innan vi börja gå mot stan, han skulle hämta sin bil å jag morfars så Catrin kom å hämta oss, så släppte av magnus å sa hej då, åkte till stugan och hämta bilen, körde ica å rickard till stan sen åkte jag hem.

Idag har jag mest tagit de lugnt. ska iväg om en stund och passa mina små buskusiner, egentligen orkar jag inte, men får väl ställa upp..;)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0