Bal!

Jag ska gå på bal, men min honey ica! 8 juni smäller det, fan va kul det ska bli!

aja, idag var det studiedag, åkte till varberg tidigt i morse. trött var jag, men roligt! satt på tåget så kom det en ganska snygg kille å fråga om han fick sita jämte mig, självklart svara jag, berättade det för ica som ville att ajg skulle ta kort, min kamera på mob funkar inte, så vi kom på en rolig grej, jag skulle fråga om jag fick ta kort på en, sen skulle jag säga att han inte fastna, haha diss eller vad? gjorde dock inte det.

Kom fram till vbg runt halv 8 och satte mig och vänta på ica, sen koml ina oxå, vi begav oss till PS och ställde oss i en 4 timmars kö, för att få balbiljetter vilket vi inte fick, men står först på kölistan så förhoppningsvis får vi gå iaf:D

Gick till matsalen med lars å ica, sedan kom robin och koffe med, å nån mer vet inte vem dock;) hehe. Idag serverades potaismos å korv, smaka inte helt gott plus att jag hatar korv.

När vi var klara åkte vi till bolmen en snabbis innan jag å ica å lars drog till ett cafe, var väl där vid 12, satt där i massa timmar, så lars fick gå och flytta bilen efter 2 timmar för att inte få böter. Planera även vad vi ska göra i helgen, de blev matkrig. När vi suttit och flummat allmänt länge kom oxå fabbe och koffe förbi. tog oxå en fika, då hade jag fått i mig 4 st color och var väääldigt flum, så satt å asgarva åt coffe när han flytta en burk fram och tillbax på bordet i minst 20 minuter. fast det var mest alla hans konstiga miner jag garva åt. dom hade haft en spelning igår oxå så fråga hur det gick med den, det gick väldigt bra förutom bildspelet. haha.

när klockan var halv 5 lämnade vi cafet (efter att spenderat 4½ timme där) för att alla hade annat å göra å jag skulle till mitt tåg som gick 16.45. så nu sitter jag här hemma och har kollat på balklänningar, har hittat en skitsnygg, ica ska ha en mörk så tänkte att jag typ kanske kan skära av med en vääldigt grön en, svinsnyggt!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Din flummvän

Hahahaa..typiskt linn, säkert det var du som fick igång alla till att bli flumm, haha mitt lilla energi paket det är det du är! // älskar dej

2008-03-22 @ 14:00:56
URL: http://Saannny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0