helgen!

jao, i helgen var jag i varberg, åkte dit i lördags förmiddag! på stationen mötte ica upp mig, så åkte vi hem till henne å laga mat, flumma å gjorde oss i ordning innan Lars kom och hämta oss, så åkte vi till Lina å hennes Lars i läjet och kollade på melodifestivalen, trevligt, tyckte dock att det var orättvist att charlotte vann när sanna fick flest röster.



Efter det var de meningen att vi skulle åkt till batman, men de blev inte så utan vi hämna hos majkie ist. haha, då var klockan strax efter 23, där satt vi tills jag tröttna å han kasta ut oss, då var klockan strax efter 2, hopp, vad gör man nu då tänkte vi, å började dra oss ner mot stationen. väl där började vi göra nåt olagligt, vad säger jag inte;)

vänta på våran buss som skulle gå 03.20, men så kom joffe å kaspars promenderades eller va de heter. så  stod å tjöta med dom en stund innan 2 malmöbor kom å fråga om de gick nån buss till donkan, men ikke! haha så dom ville ha följe.. njaa, vi funderade en stund, men eftersom dom var så heta så varför inte, så sa hejdå till kaspars å joffe å tog en promenad med dom, dom hette Linus å Tim, dom var klockrena. haha. å sov gjnorde vi knappt heller, satt uppe hela natten och snacka. men tillslut var alla övertrötta så de sluta med jag ica å tim i en 90 säng, jag låg å massera han ett tag, sen fick han massera mig, ica sov. haha, men det var mys.. (misstolka inte allt för mkt). blev knappt nån sömn alls den natten, max 1 timme.. suck, fortfarande trött..

vakna på morgonen å tänkte klockan är mkt upp å hoppa, jo men tjena^^ haha, men efter en stund kom alla upp utom tim,s å ick in till linus en stund, sen tröttna jag å la mig jämte tim igen, gosigt, tills ica väckte mig å ville ha donkan, å det var vääldigt fint väder ute så promenera dit å käka å sncka innan  vi gick tillbax igen. sen gick vi till donkan igen, köpte latte sen satte vi oss å lassabackarondellen å glodde. sen gick vi intill stan å satt på torget å solen, skitgott var det!

åkte sedan vidare till johan och käka å sen åkte jag hem, en trött Linn må jag säga. menmen, nu ska jag inte blogga mer..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0