I varberg

Nu sitter jag hemma hos ica i Rör. Trevligt. Fast Ica är och jobbar, skjutsade henne till jobbet i morse, åt frukost och så, sen sov jag lite till, dock är jag fortfarande trött, typsikt alltså. haha.

Var ute å gick med helena i drygt 1 timme, det var väldigt skönt faktiskt, men sen hamna man här och blev slö igen. tycker ica borde få komma hem snart, men  hon slutar ju inte försen klockan 5:/ så ska laga lite mat, pommes å schnitzel blir det.

Igår åkte jag iaf till varberg, eller till veddige för sen kom Bicke å plocka upp mig så hitta vi vägen till ica, fan va duktiga vi var alltså. satt å kolla på film, å jag somnade som vanligt, typiskt mig alltså-.- haha, satt å flumma halva natten innan vi skulle sova, eller försöka, Bicke åkte hem, han skulle till Dubai idag.

Har fått allergisk reaktion mot nåt med, vet inte vad, kanske vädret, man vet aldrig, mamma har ju det så. fick iaf åka in tll akuten å ta 15 kortisontabletter på plats. sen fick jag med mig clarityl eller vad det hette med mig hem, men dom våga jag inte ta, fick ännu mer allergi av dom så. vilka problem alltså.men nu har nästan hela svullnaden försvunnit. har dock svårt för att använda smink, mindre kul, men de får duga(;

Nu ringde daniel oxå, ville att jag skulle komma å kolla på film, blir svårt idag, kan ju inte ta mig nån stans så får väl bli typ på tisdag eller nåt kanske.

Jävla liverpool, peters fel, bara för han skulle hålla på manchester, de va ju mitt lag från början, å bara för att peter ska bestämma å jag va snäll så ligger jag under nu och kommer säkert förlora vadet, värdelöst:O haha.men jag kan bjuda på den då;P haha

eftersom jag är inne på icas dator finns de säkert massa roliga bilder man kan ladda upp, så ska se vad jag hittar å lägger upp några, fsat  lägger dom nog i bdb,; copyme heter jag där i så fall..

OVER AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0