Ibland kan människor verkligen chockera alltså!

Jaa,  visst finns det patetiska människor här i världen, och ibland visar det sig att dom finns närmare än vad man kan tro. Klart det är så synd om dig lilla flicka som har så dåliga kompisar som aldrig funnits där å ställt upp och förstått och läst av dig fast du inte ens kan öppna käften och berätta vad ditt problem är. Då är man nog problemet själv. Och sen dra över det över alla andra, ja moget gjort. Men såklart är det bara synd om dig eftersom vi vart så elaka mot dig(?) Japp, för de har vi ju för att vi råka vilja  att du spendera iaf lite tid med oss istället för med din pojkvän hela tiden, det fick man tydligen int vilja. Och så klart ni är kära, ni spenderar ju tid med varann 24/7 vilket kan va påfrestande av för oss andra som faktiskt ville vara med dig, men det var ju fel och allt var fel på oss så plötsligt fick man gå runt å vara sur, inte säga ett piss å smälla igen skåpen, fräser åt dina oförstående vänner, och det var så synd om dig,verkligen! Sen kan man ju sitta å skriva allt i sin blogg hur synd det är om sig själv men bara berätta halva historien, jätte moget gjort! du söker ju bara sympati, tyävrr kommer man inte långt med det i sitt liv och bara kolla på sig själv hela tiden, man måste lära sig att lyfta huvudet och se världen som finns runt omkring, man kan inte bara gå runt och leva i sin egna lilla glas bubbla, eller joo, klart de går, man i slutändan kommer man inte långt åt det.

Vi har stått ut, i 1 år nu, å över det. Och nej, här kmmer sanningen, vi gillar inte några av dom i din umgängeskrets. men visst fan har vi accepterat dom för det!

Dock ska jag inte sitta här å sura, det är inte jag som går i förlust utan du, detta är så mesigt så de finns inte, sitter å säger en sak å gör en annan.

Min åsikt fick du oxå, den dög inte, (eller kanske snarare inte passade in) i din blogg, för andra får ju inte se hur de egentligen ligger till, då är de ju inte synd om dig längre,d et vore ju tråkigt. hiho..

å gräva sin egen grav? hmm nej de har vi inte nämnt nåt om, snarare grop och det är skillnad flicka lilla.

Folk tycker du är patetiskt och väldigt ego, och jag, jag håller med!

ha en fin kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Du vet nog

jag har aldrig påstått att det är synd om mig. Konsgtigt att jag skriver i MIN blogg ur MIN synvinkel. Jag kan ju fan inte skriva ur ngn annans. Och jag ser inte detta som ngn förlust, jag mår så jävla bra nu! Konstigt att ni stått ut med det i över ett år, jag önskar att ni inte hade gjort det :D Hej då, falska idiot.

2008-03-10 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0