Jojlinn dag.

Du är ju så sårbar, du kommer ju inte ens på lektionerna längre. Är det för tungt? Antar att du bara är för osäker på själv. Hur går det med självförtroendet? Ligger inte på topp va? Borde det kanske inte göra.

Är du så osäker att du inte ens kan säga vilka du vill ha vid din sida? Ifall vi varit så jäkla hemska mot dej vf lämnade du inte oss då? Vi kan lägga handen på hjärtat och säga att vi saknar inte dej, allt känns bara mkt lättare nu.

Att säga vad man tycker å och sina åsikter, det är inte skit snack, och sist ja kollade så var du rätt bra på skit snack. Hur va det me din bästis som alltid klängde på pojkvännen? Du svärde ju jämt över henne. Antar att du förlikat dej med tanken på dom två klängade runt varandras halsar nu. Är ju ganska uppenbart att dom fortfarande känner något för varandra.

Ser du inte hur alla kollar på din kille, det är inte för att dom tycker han ser bra ut. snarare att alla vet vad han gjort, förstör livet för unga tjejer. Man kan fråga vem som helst, alla vet det. Konstigt man kan va så blind.

Ska vi prata om falskhet oxå, är det det du vill? Vi nämner inga namn, vi kan ju prata om vem som helst. Du är väldigt snabb på att ta åt dej hör vi. Roligt att du fortfarande bryr dej å läser min blogg. Svårt att gå vidare kanske. Vi har ju slutat bry oss om allt som handlar om dej. Är det jobbigt att inte få samma uppmärksamhet längre? Vilken tur att du då kan logga in på min blogg, här vet du ju att du får all uppmärksamhet du kan få, den roliga frågan är bara hur länge klarar du innan du bryter ihop? Man ser ju på dig att du ser ut som en rishög, du är inte lycklig nånstans, vem försöker du lura? oss ? dig själv? Om du när är så jävla lycklig va fan bryr du dig så jävla mkt då för? haha.

Du försöker intala dej att du inte bryr dej, du gör det bara lite för mkt för att man ska tro på det.


idag är det min och jojjo jojlin dag. wiiiie!
nu är jag å jojjo proppmätta, ätit massa goda macker och kladdkaka, det var gott! sen ska vi ut på picknik i det härlgia sommarvädret (eller inte) men man kan ju alltid låtsas att det är det. plus att vi kan snacka massa skit  å flumma, wiiie igen!

efter det så ska vi ta porriga kort på våra läckra kroppar, för vi vet att vi är så snygga. Idag har jag glömt att noppra mina ögonbryn så det ska jojjo för göra sen oxå, fsat vänta nät jag tänker efter har jag nog glöt de för länge sen dom har börjat växa hur dom vill å blivit väldigt buskiga på senare tid. Ser ut som en skog, herregud^^ tur att jojjo är så bra kompis och berätta detta för mig så jag förstod att jag inte var så snygg som jag trodde nån gång. har även bokat tid för bröstförminskning, inga kläder passar mig, tror jag ska boka in en fettsugning när jag ändå håller på. det skulle va skönt, iofs passar jag i min lillasysters kläder, nästan iaf om man trycker ihop mig, så skulle va kul om jag blev lite mindre än vad jag redan är. min bror luktar äckligt och har mjäll, det ska jag berätta senare idag, hoppsa han inte bli ledsen min underbara lillebror, jag älskar dig så mkt, alla mina syskon är dom finaste! nej usch, börjar låta som en fjortis, dax att gå för jojjo och jag ska göra negerbolls deg och kolla på vänner, för att just precis, vi är vänner(: WIIIE!!



Kommentarer
Postat av: Jojjo

Eller så kan vi ju försöka va lite civiliserade, och bara flumma utan picnic och negerbolls deg :P

2008-03-10 @ 17:54:28
Postat av: Anonym

Tror jag vet vet du syftade på inlägget över ;P haha det är lite skoj tycker jag * fniss* bara *lite* hihihi...

2008-03-22 @ 14:04:26
URL: http://Saannny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0