Linn blir man inte av med så lätt^^

haha nej inte om man frågar nilla iaf. Jesper satt p försökte komma på hur man blir av med mig för att sedan kunna överföra en blodpropp från mig till Nilla, tyckte själv att det var en helt ointressant konversation och jesper visa en än gång hur dum i huvudet han faktiskt är. har hållt tyst om det länge nog, men nu är de ingen hemlighet längre, jag hatar dig dumma ungjävel!

Dagen börja lite halvtråkigt, fick gå till bussen vilket var helt okej då det faktikst var väldigt härligt väder ute. Första lektionen var alkoholhanteringe, vilken ät enligt mig.. njae:S inte det bästa direkt. Men sedan fick jag tillb aka mitt prov jag inte ens kommer ihåg att jag gjort knappt, och jag fick mig ta mig tusan MVG! stolt blev jag så klart eftersom att de inte är varje dag jag får det.

Sedan hade vi håltimma eftersom vo har ellära på torsdagar nu istället för arbetsmiljö på måndagar. så jag nilla och jojjo gick till MM i det fina vädret och köpte läkerol och loka innan vi gick upp till skolan igen och åt i matslen, idag var det spaghetti och köttfärssås vilket var väldigt gott.

Efter denna spenderade tid så hade vi idrott och jag var med, för typ första gångn på hela tvåan, duktigt va? och jag försökte inte ens smita från platsen, utan det var snarare roligt att träna lite styrka, känner mig duktig i hela kroppen nu ju, ska minnsan ta tag i min hårdtrånning å börja jogga också så de blir något gjort i mitt bisarra liv, fär när det tog slut mellan mig å rickard tog faktiskt slut mellan mig å mitt bisarra liv vilket känns helt fantastikt skönt, istället för att bara ligga hemma å dega om dagarna gör jag nytta å lever nu efter min kalender som är väldigt uppbokad. Känns dock lite elakt att säga så mot rickard, men det är faktiskt sant!

Hade sedan engelska,hade fått in några mer elever som var emot våran lärare, men hör och häpna, han verkade ha bytt inställning helt och verkade dessutom ha bestämt sig för att lära oss på det sättet vi föredrar å gillar mest! hejja dig!

Om det blir lika fint väder imån med ska jag överväga att ha kjol eller att par shorts. men med leggins då oxå. jag tror på sommaren numera! ska sedan till psykologen och prata, men det kommer gå bra. sedan ska jag försöka plugga lite teori oxå. har ju snart min första körlektion, undra hur det kommer sluta. haha..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0