Lost In My Own World

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
'Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you're alive


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken

I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am



http://lyrics.com/lyric.php?id=15715   <-----Länk till låten



Mmm=) fick en låt av Markus igår, lyssnar på den om och om igen. Den är så underbart bra. Goo Goo Dolls-Iris. Denna kommer jag att kunna utantill på fåtal dar kan jag säga. Hört den innan, men nu har jag fallit för den totalt. Den får vi lyssna på när vi går igenom Varberg och testar alla glass-stånd. Jag och Markus har nämligen bestämt att vi ska testa alla glass-stånd ivarberg så vi har en anledning att träffas och sen äta massa massa glass. Mini golt utmaning oxå såklart:) Mysigt!


Gud, jag blir så trött på mig själv, vet inte varför, allt går bara upp å ner, hela tiden. Och så är de kanske för de flesta. Och jag fattar inte, egentligen borde jag må bra, men ändå är de nåt som tynger mig, jag fattar inte varför, har allt jag vill ha och behöver då de gäller människor runt omkring mig. kanske är de skolan, mycket att göra där, mycket press med körkortet, inte långt kvar och måste plugga. Ändå har jag ingen som helst känsla för att plugga. Gaaah-.- jag vill bara sätta mig i ett mörkt rum och lämna alla utanför och sitta i mitt rum å bara va, lyssna på musik, inte göra nåt vettigt alls.

Idag är vi lediga från skolan, skönt, men jag måste såklart plugga, har så gott som gjort klart ett arbete iaf, de blev inge bra, men jag känner att jag verkligen inte orkar bry mig.

En sak har jag iaf, INGA KILLAR FÅR KOMMA NÄRA MIG! INGA! det är big nono, jag orkar inte med nåt sånt nu, behöver bara va för mig själv och leva mitt liv, inte leva det efter nån anna, får bli senare när jag är redo för det. Killar visar förr eller senare sitt rätta jag ändå, hittils har de inte vart någe bra. Varför ska man bara falla för fel killar? Så nejtack, jag lägger de där på hyllan för gott, eller iaf för ett bra tag fram över. Men de funkar så länge man e kompisar konstigt nog, men sen e de stopp för min del, fokusera mig på mitt, bara mitt!

Har precis duschat så ska ta bussen om drygt en timme till skene och köra, 156:an idag igen, farligt väg de där, men vi överlevde igår så hoppas på de bästa idag:)  Måste doxk stoppa i mig nåt först, börjar bli hungrig igen. Sen efter de blir de att sätta sig på tåget till borås och sjukhuset. Sen hem och sova:)

haha, Bo e go, vi fick komledigt idag för att vi ska på klassresa med klassen, alltså, vi ska ut å  käka, gå på liseberg å universeum åså å kommer hem sent, så får vi ledigt för det, man tackar:) haha

Sen så har jag även fixat ledigt till uppskrivnignen, halkkörningen å statskörningen. (:

Men nu ska jag käka å lite så, ha de gött, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0