Plugg!

Nu är helgen över.. IGEN! den har gått lika fort som vanligt. I fredags var jag med rickard, spelade minigolf. fikade, käka på donkan, och jag bada till å med, det var kallt, men mysigt! Senare på kvällen åkte rickard hem, han skulle repa, så jag åkte på fest en stund, men så kom rickard tillbax vid 11 så då åkte vi hem till mig å käka popcorn, drack cola å kolla på hockeyn tills vi somna.

På lördag vaknade vi vid halv 11 så hoppa i duschen å gjorde oss i ordning sen så körde rickard mig till farmor så jag kunde hjälpa jim. Sen körde pappa mig till Kinna, skulle ju möta upp marcus där, men jag var ganska tidig och blev förföljd av en utlänning, that was a kind of creapy:S Tillslut kom iaf marcus så vi åkte å spela minigolf, jag förlora med 1 poäng, typiskt-.- haha. sen så gick vi runt i Kinna å käka på donkan å snacka bara allmänt massa skit, sen körde han hem mig å åkte hem till sig.

Hemma var jag ensam hemma som hela helgen, så satte mig framför datorn och plugga massa till jag inte orka mer, så kom jonas, så umgicks vi ett tag, så peppa han mig till å plugga, de e ju inte långt kvar nu, så då fick jag stolleryck när han åkt hem så jag satte mig å plugga ännu mer.  Så har kommit en bit nu, just nu ligger dock provet imån och uppskrivningen på fredag och pressar, usch, de e superjobbigt, men kör ju inget denna veckan så hoppas de blir mer tid till plugg, måste verkligen det.

Idag har jag bara pluggat oxå, så kom mormor förbi en sväng så fixa min balklänning, slänger upp en bild på den antar jag:)

Hejs!
klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0